• دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402071007052
  • منبع : نمایندگی خوزستان

دستگیری ۸ نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز در خرمشهر و دشت‌آزادگان

دستگیری ۸ نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز در خرمشهر و دشت‌آزادگان
عکس از آرشیو

ایسنا/خوزستان فرماندهان انتظامی خرمشهر و دشت‌آزادگان از دستگیری هشت نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز در عملیات‌های جداگانه ماموران انتظامی در این دو شهرستان خبر دادند.

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرماندهان انتظامی خرمشهر در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی این فرماندهی موفق به شناسایی پنج نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در چند عملیات مقتدرانه و ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، سه قبضه سلاح جنگی کلاش، دو قبضه سلاح شکاری، ۳۰ فشنگ جنگی و ۲۹ فشنگ شکاری غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی به صورت شبانه‌روزی در حال برقراری امنیت هستند و از عموم شهروندان می‌خواهیم که هر گونه تیراندازی یا موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری ۳ نفر از عاملان تیراندازی در دشت آزادگان

فرمانده انتظامی دشت آزادگان نیز از دستگیری سه نفر ازعاملان تیراندازی و کشف سه قبضه سلاح شکاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی دشت آزادگان، گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی غیرمجاز در مراسم فاتحه خوانی در دشت آزادگان و به دنبال آن اعلام نارضایتی شهروندان، موضوع به سرعت در دستور کار ماموران پلیس با همکاری پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و بررسی میدانی موفق به شناسایی سه نفر از عاملان تیراندازی در سطح شهرستان شدند و در عملیات‌های ضربتی و غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ مراونه گفت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان سه قبضه سلاح شکاری مورد استفاده در مراسم فاتحه خوانی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای عاملان تیراندازی غیر مجاز باعث تشویش اذهان عمومی و القای حس ناامنی در جامعه می‌شود، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha