• دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402071007163
  • خبرنگار : 50177

سرپرست گروه سرود همسرایان:

صدای خوزستان را با زبان موسیقی به گوش مسئولان می‌رسانیم

صدای خوزستان را با زبان موسیقی به گوش مسئولان می‌رسانیم

ایسنا/لرستان سرپرست گروه سرود همسرایان خوزستان گفت: سعی می‌کنیم با استفاده از زبان هنر و موسیقی صدای مردم شهیدپرور خوزستان و دغدغه‌های آنان را به گوش مسئولان برسانیم.

شایان تنهانژاد، سرپرست گروه سرود همسرایان خوزستان از گروه‌های راه‌یافته به دومین جشنواره موسیقی ایثار (نوای مهر) در جمع خبرنگاران بیان کرد: این گروه که اعضای آن دختران نوجوان و جوان هستند با دو اثر با عناوین "قصه عشق" در تکریم شهید و "حماسه وطن" در جشنواره نوای مهر حضور دارد.

وی‌ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اولویت‌های مورد توجه گروه همسرایان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه استان خوزستان خط مقدم کشور در طول دوران دفاع مقدس بوده و همچنان آثار جنگ تحمیلی در آن ملموس است موضوع ایثار و شهادت و دفاع از میهن در آثار پررنگ‌تر دیده می‌شود.

سرپرست گروه سرود همسرایان خوزستان اضافه کرد: از سوی دیگر با استفاده از زبان هنر و موسیقی صدای مردم شهیدپرور خوزستان و دغدغه‌های آنان را به گوش مسئولان می‌رسانیم.

تنهانژاد اظهار کرد: بازخوانی سرودهای حماسی و فاخر دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های فرهنگی ما در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده که در مراسم‌ها اجرا و در رسانه‌های مختلف پخش شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جشنواره نوای مهر گفت: اولین دوره جشنواره در سال گذشته به نحو مطلوبی برگزار شد که امیدواریم امسال نیز شاهد جشنواره‌ای شایسته باشیم.

سرپرست گروه سرود همسرایان خوزستان افزود: گروه همسرایان در سال ۱۴۰۰ با حضور بانوان تشکیل شده و عناوین برگزیده استانی را در کارنامه خود دارد و امسال برای اولین بار در جشنواره نوای مهر حضور می‌یابد.

به گزارش ایسنا، دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی ایثار (نوای مهر) به میزبانی لرستان، روز سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی در خرم‌آباد آغاز می‌شود و پس از اجرا و داوری آثار در روز پنج‌شنبه ۱۳ مهرماه با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha