• سه‌شنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402071107362
  • خبرنگار : 50201

همزمان با ولادت رسول اکرم(ص) انجام شد

کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس

کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس

ایسنا/مازندران همزمان با ولادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس با حضور مسئولان کشوری و استانی درغرب مازندران انجام شد.

"میرهاشم موسوی" مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صبح امروز در آیین کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم خدمت رسانی به مردم است و در بخش درمان تامین اجتماعی تمام برنامه ریزی‌ها بر همین اساس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم بالغ بر ۱۵هزار تخت بیمارستان راه اندازی شده و ۵۰ هزار تخت بیمارستانی نیز در حال اجراست.

کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور بیان کرد: اتمام پروژه‌های در حال احداث این سازمان که بالغ بر ۵۷ پروژه است در اولویت بوده و با پیگیری‌های مستمر روند احداث آنها شتاب گرفته است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز رضایت از عملکرد سازمان تامین اجتماعی افزود: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به حوزه درمان غرب استان شده است اما با توجه به جمعیت شناور در این منطقه توریستی انتظار می‌رود این نگاه ویژه‌تر باشد.

محمد علی محسنی بندپی بیان کرد: انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد افزایش تخت‌های بیمارستانی در حوزه تامین اجتماعی باشیم.

کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس

امام جمعه چالوس نیز در این مراسم با اظهار اینکه مازندران خدمات ملی ارائه می‌دهد اما نگاه‌ها به این استان فقط استانی است، گفت: نیاز است در حوزه تامین اجتماعی این نگاه تغییر و بر اساس حوزه گردشگری دیده شود.

حجت الاسلام سید داود موسوی افزود: با جذب سرمایه گذاری‌های جدید به‌دنبال خدمات رسانی به مردم در حوزه درمان و بازنشستگان هستیم.

کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران نیز گفت: درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس در زمینی به‌مساحت ۴۳۰۰ متر و زیربنای ۷۲۵ متر دارای درمانگاه تخصصی در حوزه گوش و حلق بینی، دندانپزشکی و رشته های دیگر است.

کلنگ زنی درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی چالوس

کاظمی نیا افزود: انتظار می‌رود با تزریق بودجه از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور شاهد بهره برداری هرچه زودتر این پروژه در غرب مازندران باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha