• سه‌شنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402071107501
  • خبرنگار : 71468

علیپور پس از قهرمانی در هانگژو: این رقابت نابرابر است!

علیپور پس از قهرمانی در هانگژو: این رقابت نابرابر است!

قهرمان سنگنوردی بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: امکانات ندارم و اگر مدال می‌گیرم به عشق مردم ایران است.

به گزارش ایسنا رضا علیپور پس از کسب مدال طلای سنگنوردی بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: من سرباز مردم ایران هستم و به عشق مردم ایران این مدال را گرفتم. خوشحالم که توانستم دوباره مدال طلای خود را در بازی‌های آسیایی تکرار کنم اما این یک رقابت نابرابر است.

تنها حریفم خودم هستم

او ادامه داد: فکر می‌کنم ۱۰ سال است که این حرف را تکرار می‌کنم. من دیواره داخل سالن ندارم و اگر در این بی‌امکاناتی هم مدالی به دست می‌آورم به عشق مردم ایران است.

امکانات ندارم

علیپور در پاسخ به این پرسش که کدام حریفش بیشتر از او اذیت کرد؟ گفت: تنها رقیبم خودم هستم و هر بار باختم به خودم باختم. من خیلی تمرین کرده بودم و خوشحالم که توانستم بار دیگر مردم ایران را خوشحال کنم. از این پس دیگر برای المپیک پاریس تلاش می‌کنم اما باز هم می‌گویم من امکانات ندارم و این برای ورزش ایران، برای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش زشت است.

رضا علیپور ششمین طلای کاروان ایران را گرفت + ویدیو

او تاکید کرد: در استان من دیواره می‌سازند اما سرعتش کم است. من به عشق مردم استانم قزوین تلاش می‌کنم و در این سال‌ها هم چیزی به من نرسیده است. اگر پولی به دست آورده‌ام برای بر اساس پاداش مدال‌هایم بوده که آن را هم در ورزش هزینه کرده‌ام.

مدال طلای من متعلق به مردم است

علیپور در جمع خبرنگاران گفت: این مدال طلا برای مردم ایران است. ارزش آن‌ها بالاتر از این مدال طلاست. آرزو دارم بازهم بتوانم‌ برای مردم طلا بیاورم. من سرباز مردم هستم و از اول هم هر چه طلا آوردم به عشق‌ همین مردم بوده است.

وی در خصوص رقابت امروز خود گفت: من تنها ورزشکاری هستم که چهار سال رکورددار جهان بودم. اگر می‌بینید که دیگر رکورددار نیستم‌ و از برخی‌ رقبایم عقب افتادم، برای این است که من به اندازه آنها امکانات نداشتم. من‌ فقط یک ماه با امکاناتی در سطح جهان تمرین کردم و رکورد ۴.۹۸ را زدم. اگر امکانات کافی داشتم، حتی یک باخت هم در کارنامه‌ام نبود.

علیپور در پایان در خصوص فریادهای خود بعد از قهرمانی گفت: این فریادها برای کسانی بود که اسم خودشان را مربی‌ گذاشتند. گفتند رضا علیپور تمام شده و برایم هم مهم نیستند. بازهم می‌گویم فقط به عشق مردم‌ مدال می‌آورم، وگرنه دردها و رنج‌هایی که می‌کشم به جز خنده آوردن روی لب مردم ارزش دیگری ندارد. امیدوارم هم‌ من و هم سایر بچه‌های این رشته را همراهی کنند تا بتوانیم افتخار کسب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۱ ۱۹:۰۱

مسوولین اگر فرصت کردند -دوست داشتند- حال کردند-بودجه داشتند-وقت داشتند-به درد دل این قهرمانان توجه کنند.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۲ ۰۶:۱۸

درود بر غیرت و شرف ما حرفی در جواب شما نیست . کشور پهناور و ثروتمند ایران فرزندانش اینگونه در تنگنا باشند هیچ توجیحی ندارد

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۲ ۱۱:۴۱

درود به غیرتت وشرفت همیشه میدرخشی

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۲ ۱۴:۴۴

اگر مسئولین محترم یه ذره مسئولیت پذیر باشین والله به جای بر نمیخوره این قهرمانان هر جای دنیا برن بهشون احترام وبهترین امکانات رو خواهند داد چی شده که هیچی سر جای خودش نیست بخدا قسم اون دنیایی هم هست باید جوابگو تمام کم کاری ها تون رو بدین دست بردارین از کارهای که هیچ سودی به هر حال جامعه و مردم واقتصاد نداره پست ومقام به چه قیمتی اقا برسید به حال دل این جوانان

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۳ ۰۸:۲۶

به نظر من آقای علیپور افرادی رو که سرزنش می‌کند اصلا ایرانی نیستند و علیپورها و ورزش و در کل ایران عزیز برای آنها اصلا مهم نیست اینها منافقانی هستند در پوشش مثلا ایرانی تا بوده همین بوده تا هست همین خواهد بود

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۷ ۱۵:۳۹

آقای علیپور عزیز مردم هم مانند شما امکانات ندارن. حق مردم ایران نیست این بی‌عدالتی‌ها. تاریخ خواهد نوشت چه ظلمی به همه مردم شده. موفق و سربلند باشی. این هم میگذرد.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۷ ۱۹:۲۶

ورزشکاری که مدال بگیرد و قدردان کسانی نباشد که پشتیبانی کردنش مطمئن باشید ایران برایش اهمیت ندارد مردم هم برایش اهمیت ندارد دنبال دیدن شدن میباشد وبس