• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1402071207734
  • خبرنگار : 71533

حاشیه جلسه دولت

منظور: حقوق نجومی پرداخت نمی‌شود

منظور: حقوق نجومی پرداخت نمی‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با برداشته‌ شدن سقف پرداخت حقوق مخالفیم و معتقدیم این امر باید تداوم داشته باشد؛ چراکه برداشتن آن می‌تواند باعث بی‌انضباطی شود.

به گزارش ایسنا، داود منظور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره پرداخت حقوق نجومی، اظهار کرد: خیر، حقوق نجومی وجود ندارد. امسال پرداخت‌ها به همه کارکنان دولت و شرکت‌های دولتی دارای سقف است.

وی افزود: آنچه در مجلس مطرح شد این بود که می‌خواستند بندی را در برنامه هفتم توسعه تصویب کنند که سقف پرداختی را در دولت بردارند که ما به‌عنوان سازمان برنامه و بودجه مخالفت کردیم و اعتقاد داریم که وجود سقف پرداخت باید تداوم داشته باشد و برداشتن آن می‌تواند باعث بی‌انضباطی شود.

منظور در پاسخ به پرسشی درباره ترمیم حقوق کارمندان دولت در نیمه دوم سال، گفت: معمولاً تصمیم‌گیری درباره حقوق اول هر سال انجام می‌شود چون منابع مشخصاً در بودجه سالانه پیش‌بینی شده است. آنچه در بودجه امسال برای پرداخت حقوق و دستمزد داریم در همان ابتدای سال برایش تصمیم‌گیری کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۲ ۱۰:۲۷

آقای منظور با احترام به فکر کارکنان مستضعف و فقیر سازمان فنی و حرفه ای کشور برسید..دریافتی 5 و 7 میلیونی با 30 سال سابقه.بیائید برای یکبار هم شده پیگیر ماجرای دریافتی کارکنان این سازمان باشید..

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۲ ۱۱:۰۳

حقوق نجومی چیه مرد حسابی بعد بیست سال کار روی سکوی نفتی نصف حقوقمو به بهانه سقف حقوق از جیبم ورمیدارین .

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۲ ۱۱:۴۱

سلام از چه مبلغ به بالا نجومی گفته می‌شود ضمنا دکتر منظور انشاله در فکر بازنشستگان کشوری باشند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۲ ۱۱:۵۴

دکتر منظور سلام چه مبلغی نجومی است نیروی کارگری بازنشسته ۲۷ میلیون بازنشسته کشوری با سابقه‌ مدیریت و جانباز و لیسانس ۱۵ میلیون او هم می نالد لطفی کنید کشوری را دریابید و همسان سازی را ادامه دهید با ۹۰۰۰ همت ممنون

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۲ ۱۲:۰۱

یعنی خودنتون کشتیت با این افزایش حقوق .. مرحبا .احسنت

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۲ ۱۳:۰۳

اگرپرداخت نمی شود پس شفاف سازی فرمایید چرادولت مخالفت کرده به اظهار نماینده مجلس مدیرانی داریم بالای 400میلیون در سال اضافه کاری دارند اصلا کار دارند تا اضافه کاری داشته باشند به دادحقوق بازنشستگان کشوری برسید که دولت ظلم بزرگی پرحق این قشر ضعیف میکند این آقا هم آمده برای توجیه وگرنه تخصصی در این پست ندارد

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۲ ۱۳:۱۹

میشه بگید حقوق نجومی چقدره؟ از نظر شما به مبلغ چقدر میگید نجومی؟ الان با سقف ناجوانمردانه که روی حقوق گذاشتید حقوق من شده ۲۵ تومن......آیا منطورت از سقف ۲۵ میلیون است.....یک فلافل فروش سرخیابان الان راحت ماهانه ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون درآمد داره