• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402071207760
  • خبرنگار : 50046

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد

ثبت بیش از ۳۲۰ هزار تخلف سرعت در شبکه راه‌های خراسان شمالی

ثبت بیش از ۳۲۰ هزار تخلف سرعت در شبکه راه‌های خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ثبت ۳۲۰ هزار و ۴۲۹ تخلف سرعت در شبکه راه های این استان خبر داد.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا، گفت: طی این مدت، بیشترین تخلفات سرعت متوسط به ترتیب در محورهای سنخواست – جاجرم، چمن بید – گرمه  و شیروان – فاروج ثبت شده است.

 وی ادامه داد: همچنین بیشترین تخلفات سرعت لحظه ای در محور دوراهی پیش قلعه به راز و جرگلان ثبت شد.

مشتری با بیان اینکه کمترین تخلفات سرعت مربوط به محور بجنورد – آشخانه بوده است، تصریح کرد: تمامی راه های شریانی و اصلی خراسان شمالی تحت پوشش ۴۰ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور است و گزارش تخلفات به منظور اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می شود.

وی ادامه داد: بیشترین تردد وسایل نقلیه از دیگر استان‌ها به خراسان شمالی، شامل خراسان رضوی، گلستان و تهران بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: خراسان شمالی ۲۶ درصد از ترددها، استان گلستان هفت درصد و تهران شش درصد از ترددهای انجام شده به این استان را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: در ماه گذشته حدود ۱۵ درصد تردد ورودی به خراسان شمالی بیشتر از دو روز ماندگاری در استان را داشته اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی ادامه داد: تردد ۶۰ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۵۴۱ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی طی نیمه نخست سال جاری ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: بیش از پنج میلیون و ۶۱۰ هزار وسیله نقلیه در شش ماهه امسال وارد استان شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷.۲۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

مشتری همچنین از خروج بیش از پنج میلیون و ۵۹۴ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان و افزایش ۶.۶۵ درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: شیروان- بجنورد و بالعکس با ثبت بیش از چهار میلیون تردد وسایل نقلیه، پرترددترین محور بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha