• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402071207909
  • خبرنگار : 50039

همزمان با هفته کودک انجام می‌شود؛

اجرای ۱۰۳ برنامه ویژه کودکان/ رونمایی از کتاب «باران نامه‌ای از ابر»

اجرای ۱۰۳ برنامه ویژه کودکان/ رونمایی از کتاب «باران نامه‌ای از ابر»

ایسنا/گلستان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با بیان اینکه همزمان با هفته ملی کودک برنامه‌های متنوع در اقصی نقاط استان برگزار می‌شود، افزود: مهمترین هدف تربیت افراد تراز اول انقلاب با کنش‌گری بالا است.

الهه غیناقی صبح امروز چهارشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به برنامه‌های هفته ملی کودک که از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود، اشاره و اظهار کرد: کودکان امروز مسئولان آینده کشور هستند و هر اندازه زیرساخت‌ها برای آنها فراهم شود، قطعاً آینده کشور تأمین و نیروی انسانی شایسته تربیت می‌شود.

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت این روز جشن‌هایی در سراسر استان برگزار می‌شود که جشن فیتیله‌ها به عنوان برنامه‌ای شاخص روز شنبه ۱۵ مهرماه در استادیوم آزادی برای عموم هم استانی‌ها خواهد بود، افزود: کانون پرورش فکری کودکان گلستان ۱۰۳ برنامه و ۱۰ ویژه برنامه در طول این هفته در اقصی نقاط استان گلستان برگزار خواهد کرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با تأکید بر اینکه ادای احترام به مقام شامخ شهدا، افتتاح کتابخانه، سرکشی به بیماران کودک و نوجوان، اجرای گروه سرود ۳۱۳ نفره مهریاران، برگزاری نمایشگاه و دیگر رویدادها در برنامه گنجانده شده است، ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی‌های خوب بذر امید را در جامعه کاشته و در حوزه کودک به شکل تخصصی اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۲۵۰ کودک و نوجوان ۶ الی ۱۸ سال عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان هستند، خاطرنشان کرد: این کانون ۱۸ مرکز ثابت و ۶ مرکز سیار در مناطق محروم با حدود ۲۱۳ هزار جلد کتاب دارد.

غیناقی رونمایی از کتاب «باران نامه‌ای از ابر» نوشته «زینب سنچولی» از شهرستان کلاله را از ویژه برنامه‌های این هفته عنوان و اضافه کرد: در تلاش هستیم تا مرکز نجوم و رباتیک کانون را توسعه داده و به پارک ارتقاء دهیم.

وی انجمن‌های فعال در زیرمجموعه کانون استان را هفت انجمن برشمرد و تصریح کرد: مهمترین هدفی را که پیگیری می‌کنیم تربیت افراد تراز اول انقلاب با کنش‌گری بالا بوده که برای تحقق همین هدف از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا فرزندان ما در مقابل تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

این مقام مسئول تعداد برگزیدگان کودکان و نوجوانان بخش ادبی استان را ۴ رتبه ملی و ۸ استانی، بخش هنری ۱۰ رتبه ملی و بخش فرهنگی یک رتبه ملی برشمرد و گفت: با ایجاد بانک آماری کودکان و نوجوانان صاحب عنوان را شناسایی و ساماندهی خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha