• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402071207969
  • خبرنگار : 71460

مصدومیت ساکا تیری به قلب آرتتا

مصدومیت ساکا تیری به قلب آرتتا

مایکل آرتتا اعتراف کرد که مصدومیت بوکایو ساکا پیش از بازی برابر منچسترسیتی باعث نگرانی زیادش شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی‌ساکر، بوکایو ساکا، بازیکن ۲۲ساله در دو بازی قبلی توپچی‌ها در لیگ برتر با مصدومیت جزئی روبه‌رو شده بود، با این حال در دیدار با لانس از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و این بار با مصدومیت سنگینی روبه‌رو شد و تنها ۳۴ دقیقه دوام آورد و در نهایت مجبور به ترک زمین شد.

این رخداد اولین شکست فصل را برای آرسنال رقم زد ولی شاگردان آرتتا اکنون یک دیدار بسیار مهم برابر سیتی در لیگ برتر دارند؛ دیداری که رقابت قهرمان و نایب‌قهرمان فصل قبل لیگ برتر است.

مایکل آرتتا پس از مصدومیت بوکایو ساکا گفت: او در نیمه نخست دچار یک مصدومیت عضلانی شد و در ادامه تعویض شد. این مصدومیت برای ما نگران‌کننده است. اصلا نمی‌دانم به بازی با سیتی می‌رسد یا خیر.

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا از به میدان فرستادن ساکا با توجه به مشکلات اخیرش پشیمان شده است یا خیر، گفت: نه پشیمان نیستم که او را به زمین فرستادم. او کاملاً خوب بود. هنوز اطلاعی نداریم که شدت این مصدومیت چقدر است. ما هفته گذشته به او برابر برنتفورد استراحت دادیم و می‌خواستیم او اینجا بازی کند. باید دید در نهایت شرایطش چطور می‌شود. ما در مسیر درستی هستیم. شما باید آرام بمانید و سخت کار کنید؛ چرا که موفقیت در لیگ برتر کار آسانی نخواهد بود. ما شانس خوبی داریم. یک تیم خوب داریم و تا هفته پایانی برای موفقیت تلاش خواهیم کرد.

آرسنال پس از شکست دو بر یک برابر لانس با سه امتیاز در گروه B رقابت سختی برای صعود خواهد داشت. آرتتا در پایان گفت: امشب درس بزرگی گرفتیم و باید در ادامه فصل شکست‌مان را جبران کنیم. چهار بازی دیگر باقی مانده است و هر اتفاقی می‌تواند در لیگ قهرمانان رخ دهد. نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت.

ساکا که در هشت بازی اول این فصل چهار گل زده و چهار پاس گل داده است، ستاره اصلی توپچی‌های لندن در این فصل بوده و نبودش در دیدارهای بعد به ضرر لندنی‌هاست. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha