• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402071208042
  • منبع : بازار

خرید ویلا برای تفریح یا سرمایه‌گذاری در آینده

خرید ویلا برای تفریح یا سرمایه‌گذاری در آینده

هدف بسیاری از افراد برای خرید ویلا، تفریح است. اما آیا نمی‌توان از خرید ویلا برای تفریح و هم سرمایه‌گذاری در آینده استفاده نمود؟ قطعاً این گونه است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت کی خوبه، خرید ویلا هم برای سرمایه‌گذاری در بلند مدت است و هم برای گذراندن اوقات تعطیلات و فراغت. بسیاری افراد علاقه زیادی به خرید ویلا در شمال کشور دارند، برخی نیز در روستاهای پدری‌شان ویلا می‌خرند. برخی از روستاها دارای امکانات رفاهی بسیاری بوده و از لحاظ قیمتی، رشد فوق العاده‌ای داشته است. این افزایش قیمت به دلیل تمایل افراد برای خرید ویلا است.اغلب گردشگران هنگام مسافرت، اجاره ویلا را ترجیح می‌دهند. اما برخی دوست دارند در یک منطقه خوش آب و هوا، ویلای خود را داشته باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با سرمایه گذاری بلند مدت با خرید ویلا، نکاتی را بیان کنیم.  


 

خرید ویلا برای تفریح یا سرمایه‌گذاری در آینده

چرا برای سرمایه گذاری در بلند مدت، ویلا بخریم؟

زندگی شلوغ شهری، بسیاری از افراد را کلافه کرده است. این را می‌توان از ترافیک جاده‌های شمال در روزهای تعطیل به راحتی متوجه شد. این تعداد گردشگر در شمال ایران، یا خود ویلا دارند یا قصد اجاره ویلا و سوئیت را برای اقامت کوتاه خود دارند. این یعنی سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت با خرید ویلا! با استقبال بیشتر مردم برای اقامت در مناطق خوش آب و هوا، قیمت ملک افزایش می‌یابد. همچنین، قیمت اجاره ویلا، مخصوصاً در روزهای تعطیل افزایش می‌یابد. این موضوع یعنی خرید ویلا برای تفریح و سرمایه‌گذاری!

خرید ویلا هم یک سرمایه گذاری بلند مدت است و هم می‌توانید برای اهداف تفریحی از آن استفاده کنید. اگر ویلایی دو طبقه داشته باشید، می‌توانید یکی از طبقات را به اجاره ویلا برای گردشگران آن منطقه اختصاص دهید. اگر ویلای شما دارای امکانات رفاهی بیشتر مانند استخر، سونا و سالن ورزش یا میز بیلیارد باشد، قطعاً درآمد شما از اجاره ویلا بسیار بیشتر خواهد بود. در بعضی از مناطق، هزینه یک شب اجاره ویلا از دستمزد ماهیانه یک کارمند نیز بیشتر است.

خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوا، از دید سرمایه‌گذاری دارای ریسک بسیار کمی است. اگر زمین هم بخرید و بعد اقدام به ویلا سازی کنید، بازهم سرمایه گذاری در این حوزه، ریسک کمتری دارد. همچنین، شما با بودجه‌های متفاوت می‌توانید در مناطق سرسبز ایران ویلا بخرید. علاوه بر شمال کشور، مکان‌های خوش آب و هوای دیگری که نزدیک پایتخت هستند نیز، مناسب خرید ویلا برای سرمایه‌گذاری و تفریح است مانند طالقان و ساوجبلاغ در استان البرز که رشد قیمتی بسیاری را تجربه کرده‌اند.

مناطق ساحلی، یکی از مکان‌های مناسب برای خرید ویلا از دید تفریح و سرمایه‌گذاری است. این مناطق، جزو مکان‌هایی هستند که بیشترین گردشگر را به خود اختصاص می‌دهند. برای مثال، مناطق ساحلی گیلان، یکی از پرطرفدارترین مناطق برای خرید ویلا به شمار می‌روند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که هنگام مسافرت به شمال، نزدیک به ساحل اقدام به اجاره ویلا کنند. شما با خرید خانه در مناطق سرسبز شمال، علاوه بر تفریح، می‌توانید سود خوبی را از طریقه اجاره ویلا کسب کنید. حتماً قبل از خرید ویلا با بنگاه مشاوره املاک معتبر مشورت کنید. شما می‌توانید با کمک سایت کی خوبه، بهترین‌های این حوزه را شناسایی کنید.

اگر برای دسترسی به امکانات شهری اهمیت قائل هستید، پیشنهاد ما خرید ویلا در مناطق نزدیک به شهر است. برخی از شهرک‌ها نیز دارای امکانات رفاهی خوبی هستند. روستاهای خوش آب و هوای زیادی نزدیک به شهرهای شلوغ وجود دارند، که می‌توانید زمین یا ملکی را خریداری کنید.

صبر در سرمایه‌گذاری با خرید ویلا

خرید ویلا برای تفریح یا سرمایه‌گذاری در آینده

اگر قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت دارید، با دید بلند مدت ویلا خریداری کنید. زیرا شما نمی‌توانید با خرید یک ملک، یک شبه سود هنگفتی به دست بیاورید. هر نوع سرمایه‌گذاری نیازمند صبر و احتیاط است که سرمایه‌گذاری با خرید ویلا نیز از این امر مستثنی نیست. از قدیم هم گفته‌اند که گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی! پس صبر را هیچوقت فراموش نکنید.

شما می‌توانید با اجاره ویلای خود در تعطیلات، درآمد مازاد داشته باشید. بسیاری از صاحبان ویلا و خانه از این فرصت استفاده می‌کنند تا علاوه بر تفریح، درآمد نیز کسب کنند. این فعالیت پرسود، مناسب مکان‌هایی است که پذیرای تعداد زیادی گردشگر در تعطیلات آخر هفته است.

در نهایت

خرید ویلا هم سرمایه‌گذاری بلند است و هم تفریح برای خود و خانواده. به راحتی نمی‌توان از درآمد اجاره ویلا گذشت. اگر در منطقه‌ای خوش آب و هوا و توریستی ویلایی را خریداری کنید، هم می‌توانید در تعطیلات خود به آنجا سفر کنید و از زیبایی های آن منطقه لذت ببرید و هم در صورتی که آن را نیاز ندارید، از اجاره ویلا به گردشگران کسب درآمد کنید. خرید ویلا در مکان درست و با شرایط قانونی، یک معامله دو سر برد است. برای خرید ویلا حتماً با بنگاه مشاوره املاک معتبر و خوشنام آن منطقه مشورت کنید. یکی از مشکلات خرید ویلا و زمین در روستا، قولنامه‌ای بودن آن‌هاست، پس حواس خود را جمع کنید تا برایتان مشکلی پیش نیاید! شما می‌توانید با کمک سایت کی خوبه، سایت‌های معتبر اجاره ویلا را شناسایی کنید و با بررسی نظرات کاربران از خدمات آن‌ها بهره ببرید. همچنین، می‌توانید با کی خوبه، بنگاه مشاوره املاک معتبر را پیدا کنید و نظرات کاربران آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۶ ۰۹:۴۶

ویلاهای شمال واقعا یه آرامش خاصی دارن برای اجاره و خرید من بهتون اونجارو پیشنهاد میکنم

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۶ ۰۹:۴۶

ویلاهای شمال واقعا یه آرامش خاصی دارن برای اجاره و خرید من بهتون اونجارو پیشنهاد میکنم