• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402071208112
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان‌:

پروژه مسکن کریمان اردستان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد 

پروژه مسکن کریمان اردستان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد 

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: پروژه ۳۵۲ واحدی مسکن کریمان در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سید محمدهادی احمدی طبا، امروز(چهارشنبه، ۱۲ مهرماه) در بازدید از پروژه مسکن کریمان اردستان، اظهار کرد: پروژه مسکن کریمان شهرستان اردستان از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شده و از آن زمان تاکنون در کل شهرستان حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی را شاهد هستیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین پروژه مسکن کریمان شهرستان، طرح ۲۲۰ واحدی شهر اردستان است که به دلایل نبود کارگر و برخی مشکلات دچار وقفه‌ای چندماهه شد. با پیگیری‌های انجام شده و جلسات هیئت مدیر مسکن خیران شهرستان که برگزار شد، پروژه چند هفته‌ای مجدد شروع به کار کرده و اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه اردستان انجام شده است.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان سرعت بخشیدن به عملیات بتن‌ریزی پروژه مسکن کریمان اردستان را خواستار شد و گفت: تلاش خواهیم کرد با حمایت‌های برنامه‌ریزی شده و جذب کمک‌های خیران و واحدهای صنعتی شهرستان عملیات سفت‌کاری این پروژه تا پایان امسال به اتمام برسد.

احمدی طبا با بیان اینکه در شهر مهاباد نیز پروژه ۲۴ واحدی مسکن کریمان از پیشرفت خوبی برخوردار و در حال تکمیل بخش نازک‌کاری و تأسیسات است، گفت: همچنین عملیات سفت‌کاری پروژه ۱۴ واحد کمیته امداد در شهر زواره به اتمام رسیده است و امیدواریم این پروژه تا پایان امسال تحویل متقاضیان داده شود.

وی با اشاره به پروژه ۹۰ واحدی مسکن کریمان در شهر زواره گفت: با توجه به تأکید مدیریت شهری این شهر و پیگیری‌های انجام شده در هفته جاری مناقصه پیمانکار این پروژه انجام می‌شود و عملیات عمرانی آن به‌صورت ویلایی و تک واحدی به زودی آغاز می‌شود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه اکنون در حال رفع مشکلات تسهیلات پروژه‌های مسکن شهرستان هستیم خاطرنشان کرد: تسهیلات ۲۴ واحدی مهاباد و ۱۴ واحدی زواره پرداخت شده ولی تسهیلات شهر اردستان هنوز مشکلاتی دارد که در حال رفع آنها هستیم. برای هر واحد از پروژه مسکن کریمان اردستان مبلغ ۲۰۰ میلیون با بهره ۵ درصد در نظر گرفته شده تا بتوانیم سرعت کار را افزایش دهیم.

همچنین امام جمعه اردستان در این بازدید گفت: با توجه به گلایه‌های مردمی که درباره تعطیلی و کندی کار پروژه مسکن کریمان اردستان وجود داشت مطالبه آنها در نماز جمعه بیان شد که با پیگیری‌های مسئولان شهرستان امروز بار دیگر پروژه فعال شده است و پیشرفت خوبی دارد.

حجت‌الاسلام دهشیری با بیان اینکه متقاضیان پروژه‌های مسکن در اردستان با توجه به وضعیت تورمی که وجود دارد نگران تأخیر در ساخت این واحدها هستند، گفت: امیدواریم عملیات ساخت این پروژه دیگر تعطیل نشود و به زودی متقاضیان صاحب خانه شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha