• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402071208141
  • خبرنگار : 30147

مدیر امور آبفا خواف خبرداد

خوافی‌ها طی ۶ ماه حدود ۵ میلیون مترمکعب آب مصرف کردند

خوافی‌ها طی ۶ ماه حدود ۵ میلیون مترمکعب آب مصرف کردند

ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور آبفا خواف میزان مصرف آب در نیمه نخست امسال توسط مشترکان آب این شهرستان را ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار مترمکعب اعلام کرد.

محسن چهکندی در گفت و گو با ایسنا از ارائه ۷۳۸۰ مورد خدمات پس از فروش در قالب ۱۲ عنوان طی ۶ ماه نخست امسال به مشترکان آب در این شهرستان خبر داد.

وی تعویض کنتور، بازسازی انشعاب آب، تغییر اطلاعات تعرفه، صدور قبض المثنی و تغییر نام پرونده را از جمله خدمات پس از فروش حوزه آب برشمرد و گفت: طی این مدت ۶۵۶ فقره انشعاب آب به مشترکین ۶ شهر و ۸۳ روستای این شهرستان واگذار شده است.

مدیر امور آبفا خواف میزان مصرف آب در نیمه نخست سال جاری توسط مشترکان آب شهرستان را ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار مترمکعب آب اعلام کرد و افزود: از مجموع ۵۲ هزار و ۸۵۲ مشترک انشعاب آب در شهرستان مرزی خواف، ۳۱ هزار و ۲۸ مشترک شهری و ۲۱ هزار و ۸۲۴ مشترک روستایی هستند.

وی با بیان اینکه ۴۵ انشعاب غیرمجاز آب در همین مدت پس از پرداخت جرائم، به مجاز تبدیل شده است، در کاهش مصرف آب، تأکید کرد و گفت: شهروندان همچنان باید این موضوع را جدی‌تر رعایت کنند.

چهکندی با تأکید بر اینکه باید از مصارف غیرضروری آب چشم‌پوشی شود، اظهار کرد: با اندکی صرفه‌جویی در مصرف آب می‌توانیم با بحران کم‌آبی مقابله کنیم تا خود و دیگران را از آب، این نعمت الهی بهره‌مند سازیم.

وی مصرف بی‌رویه آب در بخش کشاورزی و باغداری و همچنین انشعابات غیرمجاز را از مهمترین نگرانی‌ها دانست و افزود: با برنامه‌ریزی و ایجاد اکیپ، انشعابات غیرمجاز شناسایی خواهند شد و طی هماهنگی‌های به عمل آمده با همکاری دستگاه قضائی با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و انشعابات نیز قطع می‌شوند.

شهرستان خواف که با ۴ بخش، ۶ شهر و حدود ۹۰ روستا، گسترده‌ترین شهرستان خراسان رضوی محسوب می‌شود در ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد مرکز این استان واقع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha