• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402071208200
  • خبرنگار : 50635

رئیس تبلیغات اسلامی بندرعباس:

خانه‌های قرآنی محل بازسازی زیرساخت‌های تبلیغ قرآن است

خانه‌های قرآنی محل بازسازی زیرساخت‌های تبلیغ قرآن است

ایسنا/هرمزگان رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس گفت: خانه‌های قرآنی محل شکوفایی عقاید و بازسازی زیرساخت‌های تبلیغ قرآن است.

حجت‌الاسلام محمد امین سعیدی مهر ظهر امروز (یازدهم مهرماه) در حاشیه بازدید از خانه‌های قرآنی که با همراهی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و رئیس دارالقرآن استان انجام شد، اظهار کرد: خانه‌های قرآنی محل شکوفایی عقاید و بازسازی زیرساخت‌های تبلیغ قرآن است.

وی افزود: خانه‌های قرآنی، مدرسه ای است برای تربیت نسل‌های طلایی از نیروهای قوی در مباحث اعتقادی و دینی که می‌توانند مسیر جدیدی را در راستای معرفی قرآن به جهانیان طی کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرعباس همچنین اضافه کرد: قرآن در عصری که حتی در جامعه اسلامی مهجور است باید به روش‌های متنوعی تبلیغ شود که نسل‌های جدید، به سمت فراگیری و فهم آیات قرآن سوق پیدا کنند.

حجت‌الاسلام سعیدی مهر با تأکید بر اینکه ما هر چه داریم از قرآن و عمل به آن است و باید رسانه‌ها تلاش کنند تا فرهنگ قرآنی در جامعه بهینه شود، تصریح کرد: یادگیری و عمل به قرآن می‌تواند برای فرد و جامعه مفید باشد و معتقدیم باید مردم، فرزندان خود را به مؤسسات قرآنی بسپارند چراکه مأنوس بودن با قرآن، موجب مصونیت جامعه از زشتی‌ها و تلطیف فضای تربیتی خواهد شد.

وی گفت: قرآن، کتابی است مقدس که راه و روش زندگی سعادتمندانه را به جامعه بشریت می‌آموزد و انسانیت را به جهانیان معرفی می‌کند.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرعباس تأکید کرد: از این‌رو فعالیت‌های قرآنی اعم از قرائت، حفظ و تفسیر در خانه‌های قرآن توسط مربیان متخصص اهل تشیع و اهل سنت با جدیت تمام دنبال می‌شود.

سعیدی مهر، پناه بردن به قرآن کریم و استفاده از آیات قرانی را از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی امروزی و خطرساز جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha