• جمعه / ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402071208230
  • خبرنگار : 71234

گودرزی مطرح کرد

تلاش مجلس برای تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت

تلاش مجلس برای تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش مجلس این است که تا قبل از پایان عمر مجلس یازدهم طرح ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف شود.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت اظهار کرد: مصوبه مجلس شورای اسلامی در طرح ساماندهی کارکنان موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنجم توسعه (طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت) با ایراداتی از سوی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجه شده است که ما منتظر اعلام رسمی ایرادات به مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اجتماعی هستیم.

وی اضافه کرد: کمیسیون اجتماعی به محض دریافت ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه‌ای با مسئولان مربوطه به بررسی آنها می‌پردازد. عمده ایرادات مربوط به این است که سازمان اداری – استخدامی معتقد بوده اجرای این طرح بار مالی خواهد داشت.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعتقاد ما براین است که این طرح نیز بار مالی ندارد که باعث کاهش هزینه‌ها هم می‌شود چون نظم و ساماندهی در نظام اداری – استخدامی ایجاد می‌کند.

وی در پایان گفت که تمامی تلاش نمایندگان بر این است که تا قبل از پایان عمر مجلس یازدهم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام   

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۴ ۱۱:۱۱

ما دیگر هیچ امیدی نداریم.زحمت نکشید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۴ ۱۷:۱۰

واجب است کارگران شرکتی را راضی کنید.واجب است.تمام

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۴ ۲۰:۰۴

رسیدگی فرمایید قوربونتون

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۴ ۲۱:۴۶

ماهمه منتظرهستیم به تصویب مجلس برسد.انشاالله زودتر.اگردوستان میترسن چندماه آزمایشی بگذارند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۵ ۱۲:۰۴

چرا حرفی از کارمندان قراردادی و پیمانی دستگاهها برای رسمی شدن نمیزنید!!؟!؟!

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۵ ۱۳:۰۱

چرا فقط ایثارگرا جدب میشن اونم استخدام دائم مگه جوانهای دیگه اینقدر زحمت کشیدن درس خوندن حالا باید بلاتکلیف باشن هیچ حق حقوقی ندارن .

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۵ ۱۶:۱۴

خدایا خودت دست مانیروهای شرکتی روبگیر

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۵ ۱۶:۲۲

با سلام. این طرح ساماندهی که تایید نشده تا الان و انشالله بشه . ولی باورتون میشه بخاطر همین طرح ، خود من یکسال هست که با مدرک دکترا، دانسجوی نمونه کشوری، ثبت اختراع، مقاله های سطوح بالا در به در تو این دانشگاهها دنبال یه کار حتی با قرارداد شرکتی هستم، با اینکه به تخصص و توانمندیم نیاز دارن ولی میگن که گفتن نیرو نگیرید، میگم آزمون استخدامی بزارید ، میره سازمان اداری استخدامی تایید نمیشه ، هیات علمی هم که اشباع هست با دکترای شبمی فیزیک راضی به یه قرار داد شرکتی، تو این آزمونای استخدامی آموز ش پرورش هم که اصلا ما دکتراها رو نادید میگیرن و .........