• جمعه / ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: گزارش
  • کد خبر: 1402071208238
  • خبرنگار : 71368

ویدیو/ افتتاح مترو پرند در ایستگاه پایانی

ویدیو/ افتتاح مترو پرند در ایستگاه پایانی

حدود ۱۶ سال است کلنگ افتتاح مترو پرند زمین خورده اما در طول سالیان سال به دلیل ظهور و بروز مشکلاتی مترو به پرند نرسید. حالا اما با همت مدیران کشوری و مترو تهران خط مترو پرند از ایستگاه فرودگاه امام خمینی تا شهر پرند به طول حدود ۲۰ کیلومتر آماده افتتاح است.

خبرنگار :مژگان انصاری / تصویربردار و تدوینگر: یزدان قربانی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۴ ۱۲:۲۸

سلام.این ایستگاه قرار بود به دستور شخص ریس جمهور خرداد ماه افتتاح بشه.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۵ ۰۵:۵۰

انشالله زودتر راه بیفته تا ما مردم پرند راحت بشیم برای کسی که دانشجو داره کارگر داره با صرفه هستش

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۵ ۰۸:۴۸

تا افتتاح ما نیستیم

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۵ ۰۹:۳۹

بهترنیست به جای اینهمه امروز وفردا کردن..هروقت مترو مسافرزد وچندکیلومتری هم مسافت طی کرد ..باافتخار بگید مترو پرند به بهره برداری رسید.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۵ ۱۰:۲۹

یکی از عجیب ترین اقدامات شهرداری در خصوص مترو اضافه کردن ایستگاه بدون کم کردن سر فاصله حرکت قطارها میباشد چون درحال حاضر وضعیت مسافرین درر زمان پیک صبح و عصر وحشتناک است ( بخصوص خطوط 1 و 3 و6 ) آنوقت ایستگاه هم اضافه میشود و بحرران زا است در صورتی که مدیریت حرفه ای ایجاب میکند ابتدا زمان حرکت قطارها کمتر شود سپس ایستگاه اضافه شود؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۱ ۰۴:۰۶

شهر پرند از فاز ۶ تا فاز ۱ طول چند کیلومتری دارد و جمعیت پرند حدود ۴۵۰ هزار نفر برآورد شده بنظر شما این جمعیت که بیشتر در تهران شاغل هستند و همچنین طول عرض شهر که فاز ۶ تا فاز صفر هست این یک ایستگاه جوابگو خواهد بود یا اینکه حد اقل ۲ ایستگاه برای شهر آماده سازی می‌دیدی در انتها که فاز ۶ بود و یکی هم در فاز ۱ اینجوری با یک ایستگاه در شهر با جمعیت ۴۵۰ هزار نفر و طول شهر که چند کیلومتر تا ایستگاه فاصله دارد فکر نمی‌کنید که در این ایستگاه بل بشو و هر روز درگیری بین مردم و سوار شدن در مترو حاصل میشود به قول گفتنی میای خوبی کنی مردم کباب میشن تو این ایستگاه از شلوغی بیش از حد و هرج و مرج برای سوار شدن __۴۵۰ هزار نفر در کل ایران کدوم منطقه از شهر همچین جمعیتی دارد که فقط یک ایستگاه داشته باشد