• چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402071208278
  • خبرنگار : 50201

بخشدار مرزن آباد خبر داد

ارسال بیش از ۳ هزار عکس به جشنواره ملی عکس مرزن آباد

ارسال بیش از ۳ هزار عکس به جشنواره ملی عکس مرزن آباد

ایسنا/مازندران بخشدار مرزن آباد از ارسال ۳۱۰۴ اثر توسط ۱۸۳ عکاس از ۶ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ملی عکس مرزن آباد خبر داد.

مهدی صادق کوهستانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اختتامیه جشنواره ملی عکس مرزن آباد، اظهار کرد: بخش مرزن آباد دارای ظرفیت‌های زیادی است و شناساندن ظرفیت‌های این بخش در حوزه‌های مختلف گردشگری، آداب و رسوم، چشم اندازه‌های طبیعی، صنایع دستی و بقاع متبرکه یکی از اهداف برگزاری جشنواره عکس مرزن آباد بوده است.

وی با بیان اینکه از ۶ استان کشور آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، افزود: از اواخر مرداد تا پایان شهریور ماه امسال که فراخوان جشنواره اطلاع رسانی شد، در مجموع ۳۱۰۴ اثر از ۱۸۳ عکاس به دبیرخانه ارسال شد .

وی تصریح کرد: بیشتر آثار رسیده از همه روستاها، نقاط دیدنی و مجموعه‌های بوم گردی بخش مرزن آباد بوده است.

بخشدار مرزن آباد از انتشار تصاویر در یک کتاب خبر داد و گفت: از آنجائی که اغلب عکس‌ها جدید و قابل توجه بودند خود عکس با نام روستا، عکاس و وجه تسمیه روستا در کتاب به دو زبان فارسی و لاتین چاپ خواهد شد و در اختیار مردم و گردشگران قرار خواهد گرفت.

ارسال بیش از ۳ هزار عکس به جشنواره ملی عکس مرزن آباد

بخشدار مرزن آباد با بیان اینکه از زمان تصدی این مسئولیت در بخش مرزن آباد سعی شده به همه دغدغه‌های این بخش از شهرستان اعم از عمرانی، فرهنگی و اجتماعی رسیدگی شود، افزود: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف اعم از جشنواره گل نرگس ماسال و مستند "شهید یحیی" برای شناساندن بهتر مرزن آباد به کل کشور است.

صادق کوهستانی یاداور شد: رونمایی کتاب و اهدای تندیس در اختتامیه جشنواره ملی عکس انجام می‌شود.

وی با اشاره به تولید فرش دستبافت در "گویتر" مرزن آباد این هنر را قابل ثبت در فهرست ملی ایران دانست.

بخشدار مرزن آباد با اشاره به رایزنی با یک مستند ساز و کارگردان گفت: قرار است درباره ۱۰ شهید شاخص این بخش مستندی تهیه و تولید شود.

صادق کوهستانی با اشاره به گستردگی و پراکندگی بخش مرزن آباد از مستقر نبودن شعبه برخی ادارات دراین بخش انتقاد کرد و گفت: یکی از معضلات و کمبودها این است که فقط یک کلانتری در منطقه وجود دارد و نیاز به گسترش امکانات است.

بخشدار مرزن آباد راه اندازی یک کلانتری را در بیرون "بشم" این بخش لازم و ضروری دانست.

مرتضی منصور سمایی مجری جشنواره عکس مرزن آباد با بیان اینکه شهرستان چالوس با همه ظرفیت‌ها از داشتن یک سالن آمفی تئاتر محروم است، گفت: این مسئله سبب می‌شود که برنامه‌های فرهنگی را در دیگر مناطق از جمله تهران اجرا کنیم.

وی با عنوان اینکه هنرمندان خوبی در جشنواره عکس شرکت کرده‌اند، گفت: در کتاب جشنواره عکس، تمامی مناطق و روستاهای بخش مرزن آباد معرفی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha