• پنجشنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402071308497
  • منبع : نمایندگی گیلان

استاندار گیلان:

دشمنان اسلام حیات، عزت و حیثیت و اعتقادات ما را نشانه گرفته‌اند

دشمنان اسلام حیات، عزت و حیثیت و اعتقادات ما را نشانه گرفته‌اند

ایسنا/گیلان استاندار گیلان در همایش بزرگ منادیان وحدت در رضوانشهر،گفت: دشمنان حیات، عزت، حیثیت و اعتقادات ما را نشانه گیری کرده‌اند، اما باید حواسمان را جمع کنیم و بدانیم دشمن همواره دشمنی کرده است.

به گزارش ایسنا، شامگاه چهارشنبه دوازدهم مهرماه، اسدالله عباسی در همایش بزرگ منادیان وحدت که در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر با حضور علمای اهل تسنن و تشیع غرب گیلان برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت و با اشاره به اینکه چنین همایش هایی نماد وحدت و یکپارچگی است، اظهار کرد: همدلی بین مسلمانان اهل تشیع و تسنن در غرب استان موجب افتخار است و با توجه به اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی نماد وحدت و یکپارچگی است، لذا با توجه به اهمیت این مسئله این همایش ها باید در سطح استانی و ملی هم برگزار شود.

عباسی با اشاره به اهانت به صاحت مقدس قرآن کریم در برخی کشورها و ضربه زدن به اسلام و مسلمین، گفت: پشت کسانی که چنین عمل زشت و ناشایستی را انجام می‌دهند قدرت هایی قرار دارند که در زمان پیامبر اسلام(ص) نیز به تفرقه افکنی مشغول بودند، دشمنان حیات، عزت، حیثیت و اعتقادات ما را نشانه گیری کرده اند اما باید حواسمان را جمع کنیم و بدانیم دشمن همواره دشمنی کرده است.

وی تصریح کرد: رسالت نبوی و وحی الهی با سختی های بسیاری توسط پیامبراکرم (ص) تبیین و به گوش جهانیان رسید و ما امروز بعد از ۱۴۰۰ سال نجات یافته همان وحی الهی هستیم که نبی مکرم اسلام(ص) برایمان به ارمغان آورده است.

استاندار گیلان ضمن تاکید بر مسئله برابری و یکپارچگی بین اهل سنت و تشیع افزود: ما نسبت به مسائل اقتصادی، معیشتی، فنی و مسائل مختلف اجتماعی این منطقه بی تفاوت نیستیم و برادران اهل سنت و تشیع برای ما برابرند.

عباسی به تجلی وحدت و انسجام در غرب گیلان اشاره کرد و گفت: ما مشترکات بسیاری داریم که زیر سایه نظام جمهوری اسلامی ایران روی آن تمرکز می کنیم؛ هفته وحدت یک نماد و نشانه است که همدلی ها استمرار داشته باشند زیرا ما همه برای تعالی نظام و کشور قدرتمندمان تلاش می کنیم.

استاندار گیلان در ادامه به توزیع عادلانه اعتبارات و زیرساخت های غرب گیلان  اشاره کرد و افزود: اعتبارات و خدمات به صورت یکسان و عادلانه در استان توزیع می شوند، در همین راستا مسیر پرپیچ و خم راه اصلی منطقه غرب گیلان به مرکز استان باید اصلاح و تعریض شود و کشاورزی، صادرات، تولید و اشتغال رونق یابد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha