• پنجشنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402071308730
  • خبرنگار : 50107

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد

بازگشت هاشم دائمی و خروج خلیل موحدی از شورای شهر مشهد

بازگشت هاشم دائمی و خروج خلیل موحدی از شورای شهر مشهد
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بعد از ظهر روز گذشته فرمانداری عضویت آقای دائمی به عنوان عضو شورا را پذیرفت و به شورا ابلاغ کرد فرد جانشین یعنی آقای موحدی باید از شورا خارج شود.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت بازگشت هاشم دائمی، عضو رفع تعلیق شده شورای شهر مشهد، اظهار کرد: ما نامه‌ای به فرمانداری زده بودیم که البته نیازی نبود اما به اصرار آقای موحدیان، رئیس شورای شهر این کار انجام شد.

وی بیان کرد: عصر روز گذشته 12 مهر فرمانداری پاسخ نامه ما را داد. عضویت آقای دائمی، عضو شورای شهر پذیرفته شد و به شورا ابلاغ کردند که فرد جانشین باید از شورا خارج شود.

حاجی‌بگلو عنوان کرد: این موضوع به صورت رسمی به شورای شهر ابلاغ شده، آقای موحدیان، رئیس شورای شهر نیز براساس نامه فرمانداری به آقای خلیل موحدی اعلام کردند شورا را ترک کنند. حضور جناب دائمی به عنوان عضو شورا قطعی است.

به گزارش ایسنا، ۲۹ اسفندماه سال گذشته خبر تعلیق هاشم دائمی، رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد تایید شد. ۲۶ اردیبهشت ماه امسال بود که خبر تعلیق حسین حسامی، رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد نیز اعلام شد. ۱ خردادماه نیز غلامحسین صاحبی، عضو شورای شهر مشهد برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داد که ۸ خردادماه در صحن علنی مورد تایید اعضای شورا قرار گرفت.

پس از آن مجید نژادحسین به عنوان جانشین هاشم دائمی معرفی شد و از ۸ خردادماه امسال باید در جلسات شورای اسلامی شهر حضور پیدا می‌کرد، اما با توجه به استعفای غلامحسین صاحبی از عضویت در شورای اسلامی شهر مشهد، نژادحسین به عنوان عضو اصلی شورای شهر معرفی شد. در این شرایط باید عضو علی‌البدل دوم شورا یعنی حسنعلی اخلاقی امیری، جایگزین هاشم دائمی می‌شد که با استعفای اخلاقی امیری، عضو علی‌البدل بعدی یعنی خلیل موحدی محصل به عنوان جایگزین هاشم دائمی وارد شورا شد. همچنین حمیدرضا محروقی، عضو علی‌البدل چهارم نیز به عنوان جایگزین حسین حسامی در شورای شهر مشهد حضور پیدا کرد.

دو هفته جلسات علنی شورای شهر مشهد برگزار نمی‌شد و دلیل آن نیز از جانب رئیس شورا ۱۶ نفره شدن اعضا، به دلیل بازگشت هاشم دائمی پس از رفع تعلیق عنوان شده بود. در این ماجرا فرمانداری باید اعلام نظر می‌کرد که کدام یک از اعضا باید از شورا برود که عصر روز گذشته تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha