• جمعه / ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402071408949
  • خبرنگار : 50589

/روایت هفته/

از صدرنشینی تراکتور تا ناکامی مس‌سونگون

از صدرنشینی تراکتور تا ناکامی مس‌سونگون

ایسنا/آذربایجان شرقی ورزش آذربایجان‌شرقی در طول هفته‌ای که گذشت با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

تیم‌ملی کاتای ایران با حضور کاتاروهای تبریزی با شکست ایتالیا در جایگاه سوم لیگ کاراته وان سری‌آ قبرس قرار گرفت.

مرحله رده‌بندی رقابت‌های لیگ کاراته وان سری‌آ قبرس یکشنبه ۹ مهرماه، بین دوتیم ایران و ایتالیا برگزار شد که در نهایت ملی‌پوشان کشورمان با شایستگی هرچه تمام‌تر با نتیجه ۳۹/۵ بر ۴۰ بر حریف خود فائق آمده و عنوان سومی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

سهند اسلامی، محمدصدرا شیدزی، مهدی حق نظری و یحیی پیشه زاری کاتارو های اهل آذربایجان‌شرقی و عضو تیم شاهین، تیم‌ملی کاتای کشورمان را تشکیل داده‌اند و سکان هدایت این تیم نیز برعهده احد شاهین، اسطوره تبریزی کاتای ایران است.

شهر راز صدر جدول را از مس‌سونگون گرفت

مس‌سونگون ورزقان با قبول شکست مقابل شهر راز شیراز صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال را از دست داد.

دوتیم مس‌سونگون ورزقان و شهر راز شیراز در تقابلی از هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌ دسته اول فوتبال ایران موسوم به لیگ آزادگان از ساعت ۱۶ یکشنبه ۹ مهر در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با برتری یک بر صفر شیرازی‌ها به اتمام رسید و مسی‌ها پس از چهار پیروزی متوالی شکست خوردند.

تک گل بازی توسط رضا آقابابایی وارد دروازه سونگونی‌ها شد.

مسی‌ها با این باخت برای اولین بار طعم شکست را در فصل جدید تجربه کردند و حالا باید با ۱۲ امتیاز از رده دوم سایپا صدرنشین را تماشا کنند.

شهر راز نیز ۹ امتیازی شده و جایگاه چهارم را از آن خود کرد.

لاله‌های نارنجی آذربایجان هفته آینده مهمان مس‌شهر بابک خواهند بود و شهر راز شیراز مقابل چادرملوی اردکان صف‌آرایی می‌کند.

بهترین فتح خمس در ایران، تراکتور را صدرنشین کرد

تراکتور با شکست پرگل آلومینیوم اراک موقتاً صدرنشین لیگ‌برتر فوتبال شد.

به گزارش ایسنا، آلومینیوم و تراکتور در تقابلی از هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۱۵، پنجشنبه ۱۳ مهرماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری چهار بر صفر تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

این بهترین پیروزی پاکو خمس در لیگ‌برتر فوتبال ایران به حساب می‌آید و تی‌تی‌ها برای اولین بار با هدایت این مرد اسپانیایی با اختلاف چهار گل حریف خود را شکست دادند.

سیامک نعمتی، مهدی عبدی، عارف رستمی و امیرحسین حسین‌زاده گل‌های تراکتور را در این مسابقه به ثمر رساندند.

تراکتور با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در فصل جدید، ۱۲ امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول رده‌بندی لیگ‌برتر تکیه زد. ایرالکو نیز با ۹ امتیاز و یک پله سقوط در رده پنجم قرار گرفت.

رئیس جدید هیات تنیس آذربایجان‌شرقی معرفی شد

فرزین دبیری اسکوئی به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیات تنیس آذربایجان شرقی انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش‌وجوانان استان برگزار و فرزین دبیری اسکوئی چهارسال به عنوان رئیس هیات تنیس آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

در این مجمع فرزین دبیری اسکوئی از ۱۸ رای ماخوذه توانست با ۱۸ رای به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیات تنیس آذربایجان‌شرقی انتخاب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha