• جمعه / ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402071409059
  • خبرنگار : 50084

آغاز پرقدرت فرش‌آرا در لیگ امیدهای کشور

آغاز پرقدرت فرش‌آرا در لیگ امیدهای کشور

ایسنا/خراسان رضوی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد موفق شد در نخستین گام در لیگ امیدهای کشور پیروز شود.

لیگ برتر امیدهای فوتسال کشور در فصل ۱۴۰۲ در گروه اول به میزبانی فرش آرا مشهد شروع شد و در اولین دیدار فرش آرا، برابر سپاهان نوین اصفهان به پیروزی ۴ بر۲ دست یافت.

امیرچوبدار، امیر براتی، علی آنت و سید سهیل موسوی گلزنان فرش آرا در این بازی بودند. در گروه فرش‌آرا به جز سپاهان نوین، تیم‌های گهرزمین سیرجان، رعد پدافند آران و بیدگل، مس سونگون ورزقان و گیل پارس رشت حضور دارند.

یاسر کرمی، یونس جعفری، ابوالفضل گلستانی، امیر براتی، محمد خوشحال، سید امین حسینی، امیرحسین بهنام، مهدی علیزاده، علی آنت، سید محمد کمیل جاهدی، سید سهیل موسوی، حامد صالح پور، امیر چوبدار، محمد روحانی، حسین ساغری، امیر حسن بایزدی، امیرحسین بافضل، علی حفیظ و مهدی دیندار بازیکنان امیدهای فرش‌آرا در این دوره از رقابت‌ها هستند.

بهروز قدمگاهی، محمد علی رضوی فرد و محمد جلال پور کادرفنی فرش‌آرا در این تورنمنت هستند.

حسن‌زاده: از بازی دادن به جوانان هراسی ندارم

محسن حسن‌زاده، سرمربی تیم بزرگسالان فرش‌آرا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حضور امیدهای فرش آرا در لیگ برتر اظهار کرد: سال‌هاست که فرش آرا حضور جدی در این رده دارد و چرخه استعدادیابی این تیم همیشه در جریان بوده‌است. از تیم امید سال گذشته حداقل ۲ بازیکن در لیست بزرگسالان این فصل هستند که می‌تواند این تعداد بیشتر هم بشود.

سرمربی فرش آرا تاکید کرد: به همراه همکارانم حتماً این دیدارها را از نزدیک می‌بینیم و بهترین‌ها را در همین فصل به تیم بزرگسالان دعوت می‌کنیم. حتی بازی های رده جوانان را هم دیدیم و خوشحالیم که چند استعداد خوب در این رده هم بود.

حسن زاده بیان کرد: از بازی دادن به جوانان هراسی ندارم و می‌دانم که ترکیب جوانی و تجربه همیشه نتایج خوبی دارد. در تیم بزرگسالان این فصل هم جوانانی دارم که در کنار با تجربه ها در حال پیشرفت هستند. امیدوارم که مسابقات لیگ برتر امیدها با درخشش امیدهای فرش آرا همراه باشد. اگر چه نباید برای رده های پایه، فشار نتیجه گیری گذاشت تا این بازیکنان با خیال آسوده به نمایش توانمندی‌های خود بپردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha