• جمعه / ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402071409142
  • خبرنگار : 50604

فرمانده نیروی انتظامی استان مطرح کرد

گلستان رتبه دوم کشور در کاهش سرقت

گلستان رتبه دوم کشور در کاهش سرقت

ایسنا/گلستان فرمانده نیروی انتظامی گلستان از کاهش ۶ درصدی سرقت‌ها در ۶ ماه نخست سال در استان خبر داد و گفت: گلستان رتبه دوم کشور در کاهش سرقت را کسب کرد.

سردار محمدسعید دادگر ظهر امروز در تریبون پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان و فرزندان شما در نیروی انتظامی اعم از مرزبانی، یگان ویژه و پلیس در بخش‌های مختلف پای کار امنیت هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای خدوم انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید، ۳۳ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده تقدیم انقلاب کرده است، افزود: نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون به طور متوسط هر چهار روز یک شهید در راه حفظ امنیت و اقتدار کشور تقدیم کرده که گواه مظلومیت و اقتدار جوانان ما در نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه فرزندان مظلوم شهدای نیروی انتظامی، همسران محترمه و پدران و مادران داغدیده حقانیت راه شهدای نیروی انتظامی را اثبات می‌کنند، افزود: امسال شعار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قانونمداری و خدمت‌گذاری است.

دادگر ادامه داد: نیروهای مرزبان در شرایط سخت و دور از خانواده در کنار مرزنشینان قانونمدار امنیت مرزها را حفظ کرده و نیروهای انتظامی در یگان ویژه بازوی آهنین انقلاب و نظام در برخورد با فتنه‌گران و آشوبگران هستند.

وی با بیان اینکه همکاران ما در نیروی انتظامی شبانه‌روز و بدون وقفه آسایش خود را صرف آرامش مردم کرده و در مشکلات، سختی‌ها و در نزاع‌ها یاریگر مردم هستند، تصریح کرد: پلیس مواد مخدر، پلیس فتا، پلیس مواد مخدر، پلیس راهور و سازمان اطلاعات در کنار رده‌های پشتیبانی نیروی انتظامی خود را وقف مردم کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گلستان حفظ امنیت کشور را یک امر مهم و خطیر قلمداد کرد و افزود: خدا را شاکر هستیم که نیروی انتظامی به خوبی توانسته امنیت و آرامش مردم را در جای‌جای کشور تأمین کند.

دادگر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با چشمان باز با جرایم سازمان یافته مبارزه کرده و اجازه جولان به مجرمان را نخواهد داد، گفت: پلیس امنیت اقتصادی با کسانی که به وسیله احتکار و قاچاق کالا سودای اخلال در سیستم اقتصادی را در سر می‌پرورانند، مبارزه می‌کند.

این مقام مسئول افزایش ۱۲۱ درصدی کشف کالای قاچاق نسبت به سال گذشته، جمع‌آوری قریب ۶ هزار و ۵۰۰ معتاد در شهرها و روستاها، دستگیری ۲ هزار نفر عامل توزیع مواد مخدر و کشف ۹۵ درصد پرونده‌های جرایم حوزه فضا مجازی را از جمله دستاوردهای نیروی انتظامی گلستان برشمرد و افزود: در ۶ ماه نخست سال در استان گلستان کاهش ۶ درصدی سرقت‌ها را در استان گلستان داشتیم و توانستیم رتبه دوم کاهش سرقت در کشور را کسب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha