• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402071509382
  • خبرنگار : 50039

نماینده ولی فقیه در گلستان:

جنایت حمص سوریه کار مزدوران داخلی وابسته به آمریکاست

جنایت حمص سوریه کار مزدوران داخلی وابسته به آمریکاست

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده نظامی حمص ده‌ها نفر جان خود را از دست دادند، افزود: قطعاً این اقدام تروریستی کار مزدوران داخلی وابسته به آمریکاست.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی گلستان که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای شنیدن و دیدن قدرت، شکوه و عظمت این نیرو در اقصی نقاط کشور دست.

وی با بیان اینکه «نیروی انتظامی» سازمانی است که همیشه و در همه جا با مردم در ارتباط است، ادامه داد: ایجاد امنیت که مهمترین نعمت الهی بوده و «نظم» و «احقاق حق و کمک به عدالت» توسط سبزپوشان نیروی انتظامی محقق می‌شود و اینها است که مردم را امیدوار می‌کند.

جنایت حمص سوریه کار مزدوران داخلی وابسته به آمریکاست

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تقدیم بیش از ۵۰ شهید مدافع امنیت طی ۶ ماه گذشته سال جاری را مبین ایثارگری‌های این نیرو دانست و افزود: خداوند متعال برای خدمت‌گذاران جامعه در هر لباس و مسندی پاداش در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه به صراحت در آیات قرآن کریم آمده است، هر فردی قدمی برای جامعه، به خصوص نظم و رفاه بردارد، لطف خداوند متعال شامل او می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر شاگرد مکتب امام حسین(ع) هستیم باید دشمن ظالم و یاور مظلوم باشیم.

جنایت حمص سوریه کار مزدوران داخلی وابسته به آمریکاست

آیت الله نورمفیدی، جنایت مزدوران آمریکا در سوریه که در قالب یک گروه داخلی به جشن فارغ‌التحصیلان یک پایگاه، آن هم با حضور مردم عادی و افسران جوان حمله می‌کند، غیر انسانی دانست و اضافه کرد: در این جنایت آمریکایی، ده‌ها نفر از دختران و زنان شهید شدند که لکه ننگ دیگری بر جنایت های مستکبران اضافه کرد.

وی با تأکید بر اینکه پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «کسی که از مظلوم دفاع کرده و حق مظلوم را از ظالم بگیرد، در بهشت پاداش بزرگی خواهد داشت»، اضافه کرد: نیروی انتظامی باید قدر خود را بداند زیرا ماهیت کار آنها دفاع از مظلوم است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم نیروهای نظامی و انتظامی حاضر از مقابل جایگاه و قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران رژه رفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha