• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402071509519
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار ایلام:

پلیس جمهوری اسلامی از مقتدرترین پلیس‌های دنیا است

پلیس جمهوری اسلامی از مقتدرترین پلیس‌های دنیا است

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت : پلیس ما علاوه بر فراگیری علوم انسانی، امروز با مجهز شدن به سیستم های هوشمند، یکی از مقتدرترین پلیس‌های دنیا است که در عین اقتدار با اخلاق کریمه در هر عرصه‌ای که لازم باشد نیز ورود پیدا می‌کنند.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» امروز شنبه ۱۵ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی مسلح استان در ستاد انتظامی استان ایلام به مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: امنیت، مهم‌ترین عنصر زیرساختی جامعه اسلامی است و همه امور در گرو امنیت معنا پیدا می‌کنند.

وی اظهار کرد:جایگاه پلیس در همین جا مشخص می‌شود که از چه جایگاه رفیعی برخوردار است، برای همین مردم عزیز ایران قدردان پلیس هستند و از تلاش و مجاهدات های خالصانه آنها تشکر می‌کنند و خدمات پلیس برای تأمین امنیت این مردم قابل تقدیر است و در میدان آن را هم نشان داده‌اند.

بهرام‌نیا افزود: از مصادیق در میدان بودن فراجا، تقدیم شهدای والامقام در این مسیر است که در طول تاریخ تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، در واقع نه تنها آسایش خود را هزینه می‌کنند بلکه از جان شیرین خود هم برای آسایش مردم صرف‌نظر می‌کنند و با این انگیزه خدمت می‌کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: پلیس ما علاوه بر فراگیری علوم انسانی، امروز با مجهز شدن به سیستم‌های هوشمند، یکی از مقتدرترین پلیس‌های دنیا است که در عین اقتدار با اخلاق کریمه در هر عرصه‌ای که لازم باشد نیز ورود پیدا می‌کنند.

بهرام‌نیا گفت: پلیس ما علاوه بر انجام وظایف قانونی و تکلیف شده، در خدمت مردم است و در هر عرصه‌ای که نیاز بوده حضور میدانی داشته است که از مصادیق آن می‌توان به دوران کرونا، سیل و بخصوص حضور میدانی در ایام اربعین اشاره کرد.

وی گفت: نیروهای پلیس در ایام اربعین و با تلاش‌های شبانه روزی بهترین مزد را از مقام عظمای ولایت دریافت کردید و مدال پرافتخار خدمتگزاری به زائران را بر گردن انداختند، مردم این اخلاص و زحمات را فراموش نمی کنند و  بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه پلیس در ایام اربعین فصل الخطاب بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha