• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402071509521

سرپرست بنیاد نخبگان استان قم:

 دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه هدفمندحمایت می شوند

 دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه هدفمندحمایت می شوند

ایسنا/قم سرپرست بنیاد نخبگان استان قم با بیان اینکه بنیاد نخبگان در خدمت مردم است و از نخبگان پشتیبانی می‌کند و حضور نخبگان در این بنیاد نباید به جشنواره‌های علمی و المپیادها خلاصه شود، تاکید کرد: بنیاد نخبگان برای حمایت از اعضاء خود تاسیس شده و برای رشد و ارتقاء آنها تلاش می‌کند و پاتوق نخبگان است، بنابراین از شما می‌خواهیم که با این بنیاد در ارتباط باشید مسائل خود را برای پیگیری با ما مطرح کنید تا به نتیجه برسانیم.

به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان قم سید سعیدرضا منتظری در جلسه هم‌اندیشی نخبگان و برگزیدگان المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی که در سالن شهدا جهاد علمی بنیاد نخبگان اسان قم برگزارشد، گفت: برای حمایت از نخبگان  دانش‌آموزی و دانشجویی تفاهم‌نامه خوبی با بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق علیه السلام به امضاء خواهد رسید که هدف اصلی آن حمایت از دانش‌آموزان و مستعدان برتر متدین است.

 این مسئول بیان کرد: امسال برای حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه  ۲.۴ میلیارد تومان از بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق علیه‌السلام برای ۴۰ دانش‌آموز و ۴۰ دانشجو اعتبار جذب کرده‌ایم و همچنین جایزه امام صادق علیه‌السلام  در دو سطح دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار خواهد شد که به زودی فراخوان آن اعلام می‌شود که اعتبارات این جشنواره علمی نیز جذب شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان در بین دستگاه‌های استان به جایگاه خوبی دست یافته، تصریح کرد: امسال برای جذب نخبگان در دستگاه‌های دولتی ۴۰۰۰ سهمیه تخصیص یافته که سهمیه استان قم نزدیک به ۱۰۰ نفر است که در تلاشیم ظرفیت جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را افزایش داده و با حمایت و پشتیبانی ‌دستگاه‌ها و عزیزان در استانداری این سهمیه‌ها تکمیل شود.

دکتر منتظری با بیان اینکه بنیاد نخبگان در خدمت مردم است و از نخبگان پشتیبانی می‌کند و حضور نخبگان در این بنیاد نباید به جشنواره‌ها علمی و المپیادها خلاصه نشود، تاکید کرد: بنیاد نخبگان برای حمایت اعضاء خود تاسیس شده و برای رشد و ارتقاء شما تلاش می‌کند و پاتوق نخبگان است بنابراین از شما می‌خواهیم که با این بنیاد در ارتباط باشید مسایل خود را برای پیگیری با ما مطرح کنید تا به نتیجه برسانیم.

  رییس بنیاد ملی نخبگان قم با تمجید از جایزه المصطفی اشاره و بیان کرد ان‌شاءالله با کمک دستگاه‌ها بتوان جایزه‌های بین المللی در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی تعریف کرد.

وی در ادامه به فعالیت‌های بنیاد از ابتدای سال اشاره کرد و از جامعه نخبگانی در خواست کرد تا بنیاد نخبگان را در رسیدن به اهدافش یاری و کمک رسانند.

به گزارش ایسنا، در این هم‌اندیشی حاضران به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند و در پایان نیز از برگزیدگان جشنوارخوارزمی  و المپیادهای علمی درسطح دانش آموزی و دانشجویی با حضور نماینده مردم شریف استان قم تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha