• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402071509605
  • خبرنگار : 50444

استاندار خراسان شمالی:

قدرت های استکباری به دنبال سلب آرامش از ایران هستند

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: قدرت های استکباری به دنبال سلب آرامش از کشور عزیزمان هستند اما هیچ تئوری نمی تواند سد راه نظام اسلامی باشد.

محمدرضا حسین نژاد صبح شنبه ۱۵ مرداد در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نقش مهم نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج برای ساختن ایرانی عزتمند انکار ناپذیر است زیرا آنان همواره تعالیم و آموزه های دینی را برای داشتن ایرانی قدرتمند و عزتمند سرلوحه اهداف خود قرار داده اند.

وی با اشاره به هفته وحدت و نقش مهم پیامبر در شکل گیری اسلام افزود: پیامبر اسلام در جامعه ای رسالت پیدا کرد که در آن دختران زنده به گور می شدند و از نظم، بهداشت و تعالیم دینی هم خبری نبود و پیامبر چنین جامعه ای را با تعالیم برگرفته از وحی به عزت و تعالی رساند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کسانی که دنبال بی عدالتی، منافع و زیاده خواهی هستند درصدد ایجاد انحرافات در جامعه هستند و موجب فاصله مردم از دین می شوند.

حسین نژاد اظهار کرد: دسیسه های قدرت های استکباری نیز مزید بر علت است و همواره با ادبیات گوناگون و شگردهای متفاوت و روش های مختلف به تضعیف نقاط قوت و استحکام نظام می پردازند و با موضوعاتی چون کشف حجاب و... به دنبال غارت منابع کشور هستند و اجازه نمی دهند جامعه در آرامش ، مسیر رشد را طی کند.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل احیاگر ارزش های دینی بود، بیان کرد: در ارزش های امام راحل نیز موضوعات مدیریتی و پیشرفت و توسعه، نقش مهمی دارند و انقلاب اسلامی که با پشتوانه مردمی و ایمان و رهبری های امام راحل به پیروزی رسید، با این ارزش ها قوی و کشور به دژ تسخیر ناپذیر تبدیل می شود.

وی در ادامه گفت: دشمنان وقتی از همه حربه ها علیه نظام ما نتیجه نمی گیرند، در اوج ناامیدی، درصدد نفوذ رسانه ای و فرهنگی به داخل ایران هستند اما غافل از اینکه نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و سپاه با امکانات و تئوری های برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی، متحد و منسجم همچون سدی در مقابل دشمنان ایستاده اند.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد : نیروهای مسلح با اطاعت از مقام معظم رهبری مجددا ایران عزتمند را به نمایش گذاشتند تا ثابت کنند همچنان هیچ تئوری و طراحی دشمن، نمی تواند سد راه نظام اسلامی باشد.

گفتنی است در این مراسم پس از سان دیدن استاندار از نیروهای مسلح، از خانواده های شهیدان حسن وحیدی و مهدی احمدی از شهدای امنیت که اخیرا به درجه شهادت نائل آمدند و همچنین جمعی از پرسنل انتظامی استان، تقدیر و از دستاوردها و اختراعات و فناوری های انتظامی استان رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha