• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402071509631
  • خبرنگار : 50181

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه:

نرخ مصوب سرویس مدارس هرچه زودتر مشخص شود

نرخ مصوب سرویس مدارس هرچه زودتر مشخص شود

ایسنا/کرمانشاه رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه از این که با گذشت دو هفته از شروع سال تحصیلی هنوز تکلیف نرخ مصوب سرویس مدارس مشخص نشده انتقاد کرد و گفت: این روند باعث تضییع حقوق مردم خواهد شد.

وحید درکه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گذشت ۱۵ روز از مهر و این که هنوز تکلیف نرخ مصوب سرویس مدارس کرمانشاه مشخص نشده، این رویه را به ضرر والدین دانش آموزان و مردم دانست و افزود: هم اکنون همه سرویس‌ها فعالیت خود را شروع کرده‌اند، بدون آنکه نرخ آنها مشخص باشد و این امر باعث می‌شود در تعرفه‌ها هرج و مرج ایجاد شود و هر کس هر قیمتی که بخواهد برای سرویس مدرسه بگیرد.

وی ادامه داد: اگرچه مسئولیت تعیین تکلیف تعرفه سرویس مدارس بر عهده کارگروهی شامل آموزش و پرورش و شهرداری است، اما گویا باید به تصویب شورای شهر برسد و بعد از آن هم روند آن طی و ابلاغ شود که تقاضا داریم این روند هرچه زودتر انجام شود.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه تاکید کرد: چنانچه این روند باز هم ادامه یابد، از سایر مراجع و اختیاراتی که داریم برای تعیین نرخ مصوب سرویس مدارس استفاده خواهیم کرد.

درکه زمان مناسب برای تصویب نرخ سرویس مدارس را اواخر مرداد و شهریور دانست تا پیش از شروع مدارس و فعالیت سرویس‌ها، هم تکلیف والدین و هم رانندگان سرویس مشخص باشد و حقی از کسی تضییع نشود.

وی عنوان کرد: به علاوه پس از تعیین نرخ مصوب سرویس مدارس، چنانچه حقی از والدین دانش آموزان تضییع شده و ارقام اضافه پرداخت کرده اند، باید به آنها عودت داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۲۵ ۱۹:۳۸

با سلام. آقا جان نسبت به سال گذشته همه چی ده برار گران شده. فقط باید نرخ کرایه سرویس ارزان باشه تا خانواده ها راضی باشن. تکلیف راننده با این هزینه های گران ماشین چی میشه. لاستیک.باطری.شمع.وایر دیسک و صفحه........ اینا هم خدا پیغمبری در نظر بگیرین خواهشن