• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402071509682
  • خبرنگار : 71506

امیر مهدی‌زاده از رسیدن به مدال برنز بازماند

امیر مهدی‌زاده از رسیدن به مدال برنز بازماند

نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم کاراته ایران از رسیدن به مدال برنز بازی‌های آسیایی بازماند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کاراته بازیهای آسیایی هانگژو، امیرمهدی زاده نماینده ایران در وزن ۶۷- کیلوگرم در دیدار رده‌بندی برابر دیدار امیرعلی از قزاقستان به روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

مهدی زاده پیش از این در مبارزه نخست ۷ بر صفر مغلوب ‌کاراته‌کای اردنی شد و با توجه به فینالیست شدن عبدالرحمان المصطفی، مهدی‌زاده راهی جدول شانس مجدد شد.

وی در این مرحله با کسب ۲ پیروزی ۱ بر صفر و ۶ بر ۵ مقابل نمایندگان تاجیکستان و تایلند به دیدار رده بندی راه یافت و برای کسب نشان برنز تا ساعتی دیگر به مصاف نماینده قزاقستان خواهد رفت.

مهدی‌زاده: یک اشتباه تاکتیکی داشتم

امیر مهدی‌زاده، کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در پایان مبارزه‌اش برای کسب مدال برنز که در آن ناکام ماند گفت: من تمام تلاشم را کردم و قطعا کسی دوست ندارد ببازد. یک اشتباه تاکتیکی داشتم و ضربه پا را خوردم و دیگر بازی را از دست دادم.

وی افزود: می‌توانستم سومین مدال خود در بازی‌های آسیایی را بگیرم اما قسمت نشد و شرمنده شدم. تمام تلاشم را کردم اما گاهی یک اشتباه فرصت پیروزی را از ورزشکار می‌گیرد.

هروی: روی خوش ورزش را ندیدیم

شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: عملکرد ما با مدال هایمان ارزیابی می‌شود. بچه‌ها تمام تلاششان را کردند اما متاسفانه نتیجه‌ای که دلخواهمان بود کسب نشد و  در کمال ناباوری فقط توانستیم یک مدال بگیریم. خدا را شکر که آن مدال طلا بود.

وی افزود: مدال مهدی‌زاده حتمی بود ولی روی یک غفلت در ۳۰ ثانیه آخر مدال را از دست داد و متاسفانه اتفاقاتی در این دوره افتاد که بازی‌ها عجیب و غریب شد و ورزش روی خوشی به ما نشان نداد. دنبال بهانه نیستم اما روی خوش ورزش را در این مسابقات ندیدیم.

وی درباره قدرت‌های نوظهور آسیا و عملکرد آنها در هانگژو گفت: دیدید که برای کسب مدال چکار کردند. چینی‌ها در بخش زنان دو طلا گرفتند و یک برنز. در هر صورت آن‌ها برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنند. ما هم برنامه داشتیم. باید بعد از بازگشت از مسابقات بررسی کنیم که اشکالات کارمان کجا بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha