• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402071509692
  • خبرنگار : 71480

حمیدرضا ترقی:

«طوفان الاقصی» قدرت مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی نشان داد

«طوفان الاقصی» قدرت مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی نشان داد

یک فعال سیاسی با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» پشتیبانی وسیع مردمی دارد، گفت: این عملیات قدرت مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی نشان داد.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا در تشریح دستاوردهای عملیات «طوفان الاقصی» در سرزمین‌های اشغالی، اظهار کرد: این عملیات دقیق‌ترین، حساب‌شده ترین و با برنامه‌ترین عملیاتی بود که در ده سال گذشته توسط مقاومت فلسطین طراحی و اجرا شد. نقشه نفوذ به داخل سرزمین‌های اشغالی بسیار دقیق و حساب شده بود و مقاومت با اجرای این عملیات ضربه سنگینی به اعتبار صهیونیست‌ها هم در عرصه بین‌المللی و هم در داخل سرزمین‌های اشغالی وارد کرد.

وی ادامه داد: عملیات «طوفان الاقصی» در پاسخ به حملات مستمر شهرک‌نشینان و صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی صورت گرفت و همزمان شد با جنایتی که صهیونیست‌ها با کمک معارضین در سوریه علیه دانشجویان افسری انجام دادند. این عملیات بعد از مراسم سالگرد جهاد اسلامی برگزار شد که با حضور گسترده مردم و سخنرانی زیاد نخاله همراه بود و نشان داد که این عملیات پشتیبانی وسیع مردمی دارد. در واقع مردم غزه آمادگی کامل خود برای پشتیبانی از عملیات مقاومت علیه صهیونیست‌ها را اعلام کردند.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: گرفتن اسیر و غنایم جنگی، شلیک بیش از ۲ هزار راکت و موشک، کشتن و زخمی کردن ۱۵۰ صهیونیست و نفوذ به داخل شهرک‌ها اقدامی بی‌نظیر بود و قدرت مقاومت را نشان داد. «طوفان الاقصی» باید به آزادسازی غزه ار محاصره منجر شود. مقاومت نشان داد که قدرت برتر را دارد و رژیم صهیونیستی در ضعف جدی به سر می‌برد. این عملیات منشا از هم پاشیده شدن شهرک‌های صهیونیستی و فرار شهرک‌نشینان از این کشور جعلی است. نتانیاهو هم در شرایط سخت و بحرانی قرار دارد و امیدوارم عملیات «طوفان الاقصی» منجر به سقوط دولت او شود.

ترقی در پایان با اشاره به بیانات اخیر رهبری درباره مقاومت فلسطین، گفت: ایشان فرمودند که رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین شرایط و مقاومت در بهترین شرایط قرار دارد و انجام عملیات «طوفان الاقصی» نشان داد که اطلاعات ایشان از توانمندی و ظرفیت مقاومت دقیق و حساب شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha