• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402071509710
  • خبرنگار : 50635

فرمانده انتظامی هرمزگان:

نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

سردار علی‌اکبر جاویدان صبح امروز (۱۵ مهرماه) در دیدار فرماندهان و پرسنل انتظامی استان هرمزگان که به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی در سالن جلسات دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات انجام شده در مجموعه انتظامی کشور نسبت به پیش از انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و در طول عمر با برکت انقلاب نیز همواره مسیر رشد و تعالی را طی کرده است و کارامدتر و پویاتر از گذشته در خدمت آرامش مردم است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در ایام مختلف از جمله اربعین، فرزندان خودش در نیروی انتظامی را مورد عنایت قرار می‌دهند؛ چراکه نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: توجه به مباحث معنوی و فرهنگی با رویکرد توجه به کارکنان و خانواده آن‌ها و محوریت سازمان عقیدتی و سیاسی در دستور کار قرار دارد.

سردار جاویدان بیان کرد: سطح ارتباط با پلشتی‌ها و انحرافات جامعه بسیار بالا است و مانند راه رفتن شبانه در میدان مین محسوب می‌شود که باید با بصیرت، آگاهی و توسل تلاش کنیم، تربیت دینی میان کارکنان تقویت شود تا خدای ناکرده شاهد ناهنجاری‌هایی در این زمینه نباشیم که خوشبختانه تاکنون نیز به خوبی مدیریت شده است.

وی، با اشاره به ارائه مشاوره‌های مذهبی در سطح استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در هر کلانتری یک روحانی جهت ارائه خدمات مشاوره مذهبی و تعمیق معارف اسلامی مستقر شده است که حضور این ۵۴۰ روحانی در سراسر استان هرمزگان تاثیر بسیار خوب و ارزشمندی روی تعمیق معارف اسلامی و پاسخ به مسائل شرعی کارکنان و اربابات رجوع داشته است.

فرمانده انتظامی هرمزگان، با ذکر این نکته که ۳۶ سرباز در حال آموزش قرآن هستند، تشریح کرد: دوره‌های تربیت و تعالی استانی و کشوری به خوبی در حال برگزار شد و در طول سال حدود ۵۰ درصد از تمام کارکنان تحت آموزش قرار خواهند گرفت و علاوه بر آن تمام مدیران و فرماندهان به همراه خانواده خود در این دوره‌های چهار روزه تحت عنوان دوره‌های بصیرت‌افزایی شهر مشهد شرکت خواهند کرد.

سردار جاویدان، با اشاره به اعزام ۴۰ خانواده به کربلا، مطرح کرد: ۱۹۸ خانواده از کارکنان انتظامی استان هرمزگان به مشهد مقدس اعزام شدند و برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی متعددی در این سفرها در نظر گرفته شده است.

وی، با ذکر این نکته که انتظامی و دریابانی را یک سازمان می‌دانم، عنوان کرد: ایفای مسئولیت انتظامی در دریا به مراتب دشوارتر محسوب می‌شود که بالا بودن عزت و اقتدار مرزبانی استان هرمزگان نشان دهنده تقوا و اعتقاد قلبی این نیروها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha