• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402071509722
  • خبرنگار : 90047

بازی‌های آسیایی هانگژو

مازندرانی: تصمیم هیات داوران ناعادلانه بود/ کل کبدی ضرر می‌کند

مازندرانی: تصمیم هیات داوران ناعادلانه بود/ کل کبدی ضرر می‌کند

سرمربی تیم ملی کبدی ایران با بیان اینکه در بیست و پنج سال گذشته شاهد اتفاقی که امروز در بازی ایران و هند افتاد نبوده است، گفت: اتفاق امروز کل کبدی را متضرر می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، غلامرضا مازندرانی، سرمربی تیم ملی کبدی ایران پس از بازی ایران و هند گفت: مسابقه بسیار سخت و رقابت بسیار سنگینی بود البته پیش‌بینی خود ما هم درباره این مسابقه همین بود. کشور هند در رشته کبدی بسیار قدرتمند است و ستاره‌های بسیاری در اختیار دارد، هرچند بچه‌های ما هم بسیار قوی ظاهر شدند و به جز تعدادی که نتوانستند انتظارات ما را برآورده کنند، روند مبارزه بچه‌ها خوب بود.

سرمربی تیم ملی کبدی در ادامه با اشاره به توقف یک ساعته بازی اظهار کرد: اتفاقی که در یک دقیقه و نیم پایانی افتاد بسیار عجیب بود. ضمن اینکه داورها بسیار ضعیف عمل کردند و تصمیمی که گرفتند، بسیار ناعادلانه بود.

وی اضافه داد: هیات داوران اگر همان امتیاز یک - یک که به هر دو تیم داده شد را اعمال می‌کردند، بهترین تصمیم بود اما با نفوذ هندی‌ها در سطح کبدی دنیا، شاهد این بودیم که تیم رقیب به زور رای خود را تحمیل کرد و با توجه به اینکه در یک دقیقه و نیم پایانی این تصمیم گرفته شد بر روی نتیجه بازی هم بسیار اثر گذاشت.

مازندرانی با نامطلوب خواندن توقف یک ساعته بازی عنوان کرد که «این موضوع بچه‌ها را از جریان مسابقه خارج کرد به طوری که در حمله آخر بچه‌های ما هم موفق نبودند.»

وی با تاکید بر ناعادلانه خواندن تصمیم داوران گفت: این اتفاق در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد و روند مسابقه را کاملا تغییر داد. اینکه بیش از یک ساعت بازی را متوقف کنند و در نهایت شاهد این باشیم که هیات داوران هیچ قدرتی برای تصمیم گیری ندارند اتفاق خوشایندی نیست.

او در خصوص ادامه بازی پس از تصمیم ناعادلانه هیات داوران اظهار کرد: گاهی اوقات تصمیم گرفتن بسیار کار سختی است. من چنین شرایطی را در بیست و پنج سال گذشته تجربه نکرده بودم. به هرحال معتقدم توقف یک ساعته بازی امروز ایران و هند،  کل کبدی را متضرر می‌کند.

کبودراهنگی: طلا حق ما بود/ داوری به کبدی ایران نقره داد

محمد رضا کبودراهنگی،‌ ملی‌پوش کبدی ایران اظهار کرد: ما بسیار خوب بازی می‌کردیم. باور کردنی نیستکه  یک دقیقه مانده به پایان بازی، داور چنین قضاوتی کند. داوران طلای بازی‌های آسیایی را که حق ما بود گرفتند و نقره دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha