• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402071509784

نماینده ولی فقیه در فارس:

چشمان پر قدرت و بصیر نیروی انتظامی هر روز قوی‌تر می‌شود

چشمان پر قدرت و بصیر نیروی انتظامی هر روز قوی‌تر می‌شود

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به رشادت‌های پلیس در جامعه گفت: چشمان پر قدرت و بصیر نیروی انتظامی هر روز قوی‌تر می‌شود و دشمنان را ذلیل‌تر کرده و سربلندی را برای ایران اسلامی به‌ارمغان آورده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته پلیس با حضور مسولان ارشد لشکری و کشوری امروز، ۱۵ مهر در محل فرماندهی انتظامی فارس برگزار شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پلیس گفت: برقراری امنیت و آسایش کشور به ویژه استان فارس مرهون جان‌فشانی‌های نیروی انتظامی، سپاه و بسیج است.

وی با اشاره به مجاهدت‌های پلیس در تمامی عرصه‌های جامعه، افزود: شهدای نیروی انتظامی گواه فعالیت‌های پلیس هستند که نام نیک آن‌ها به خاطر ایثار و ازخودگذشتگی در راستای حفظ امنیت و ایجاد آسایش و آرامش برای کشور در تاریخ این سرزمین می‌درخشد.

امام جمعه شیراز بیان کرد: چشمان پر قدرت و بصیر نیروی انتظامی هر روز قوی‌تر می‌شود و دشمنان را ذلیل‌تر کرده و سربلندی را برای ایران اسلامی به‌ارمغان آورده‌ است.

استاندار فارس نیز در ادامه این مراسم گفت: بهره‌برداری ۸۰۰ پروژه عمرانی، تأمین امینت ۶ قطعه از آزاد راه شیراز، اصفهان، حفظ اموال عمومی، مبارزه با سارقان در تابستان و ایام تعطیلات ناشی از زحمات نیروهای جان برکف نیروی انتظامی است.

محمدهادی ایمانیه، کاهش تصادف در مسیرهای برون و درون شهری، مبارزه با قاچاق، برقراری امنیت اخلاقی، جمع‌آوری‌معنادان متجاهر، مشروبات الکلی، مبارزه با اغتشاشات را از دیگر خدمات نیروی انتظامی فارس برشمرد.

رئیس شورای تأمین استان فارس از تأمین مسکن برای کارکنان نیروی انتظامی از جمله برنامه‌های در دست اجرا خبرداد و بر نقش نیروهای پلیس در ایجاد امنیت پایدار و حفظ آرامش در جامعه تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه این صبحگاه مشترک گفت: انسان‌ها در زمان سختی و وقوع مشکلات شناخته می‌شوند از این رو نیروی انتظامی در هر شرایطی حافظ جان، مال و آسایش آحاد جامعه است.

سردار رهام بخش حبیبی، پلیس را دلسوزان مردم در وقایع طبیعی و غیر طبیعی دانست و تصریح کرد: مقابله با ناامنی، اراذل و اوباش، کاهش تصادفات جاده‌ای از جمله خدمات نیروی انتظامی استان فارس است.

وی در پایان سخنان خود در سومین روز از هفته پلیس تاکید کرد: زنجیره حلقه امنیت در استان فارس استانداری، سپاه، بسیج و دیگر نیروهای قضایی و انتظامی است و همگی در کنار یکدیگر به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha