• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402071509823
  • خبرنگار : 30147

فرماندار خواف:

۸ مکان اضطراری در خواف پیش‌بینی شد/اختلال خطوط تلفن همراه رفع شد

۸ مکان اضطراری در خواف پیش‌بینی شد/اختلال خطوط تلفن همراه رفع شد

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار خواف گفت: با توجه به وقوع ۵ زمین‌لرزه در خواف بلافاصله ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل و ۸ مکان اضطراری نیز پیش‌بینی شد.

 مهدی عباسپور در گفت و گو با  ایسنا با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع اولین زمین‌لرزه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان به حالت آماده‌باش درآمد و نیروهای ارزیاب نیز به نقاط مورد نظر اعزام شدند، عنوان کرد: اولین زمین‌لرزه شهرستان در ساعت ۱۰: ۱۰ دقیقه به وقوع پیوست.

وی با اشاره به اینکه تا ساعت ۱۱ امروز ۵ مرتبه شهرستان خواف  لرزید، عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های اولیه بخشداران، دهیاران و جمعیت هلال‌احمر خواف تاکنون خسارتی چه مالی و چه جانی در شهرستان نداشته‌ایم.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان خواف با اعلام اینکه به دلیل نگرانی والدین و به خصوص برای ایمنی و حفظ جان بیشتر دانش آموزان تمامی مدارس شهرستان را در شیفت صبح تعطیل اعلام کردیم، اظهار کرد: به دلیل تکرار زمین زلزله‌ها، شیفت عصر هم چون بیشتر مدارس دبستانی هستند را تعطیل اعلام نمودیم.

وی با بیان اینکه فعلاً برای مدت ۲۴ ساعت تمامی اعضاء ستاد مدیریت بحران شهرستان با تمامی تجهیزات مورد نیاز در آماده‌باش کامل هستند، گفت: تمامی روستاهای مرزی شهرستان نیز مورد بررسی قرار گرفته و خوشبختانه هیچ گونه مشکلی نداشته‌اند.

عباسپور خاطرنشان کرد: اگرچه برای مدت زمانی کوتاهی بعد از وقوع زمین‌لرزه در شبکه‌های ارتباطی اختلال به وجود آمده بود اما بلافاصله مشکل رفع و اکنون هیچ گونه در این خصوص مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه حداقل امکانات مورد نیاز امدادی برای این گونه مواقع در شهرستان وجود دارد، به شهروندان توصیه نمود؛ ضمن حفظ آرامش به نکاتی که در فضای مجازی توسط جمعیت هلال احمر شهرستان در حال آموزش هستند توجه داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha