• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402071509826
  • خبرنگار : 50088

معاون فرمانداری تایباد:

برخی اماکن عمومی تایباد تعطیل شدند/ پخت نانوایی‌ها افزایش یافت

برخی اماکن عمومی تایباد تعطیل شدند/ پخت نانوایی‌ها افزایش یافت

ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تایباد گفت: با توجه به زلزله‌هایی که از صبح امروز به صورت مستمر در شهرستان شاهد بودیم تمامی تالارهای پذیرایی، سالن‌ها و اماکن ورزشی شهرستان نیز تعطیل شد.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: با توجه به زلزله‌هایی که از صبح امروز به صورت مستمر در شهرستان شاهد بودیم جلسه فوری ستاد بحران در محوطه باز فرمانداری برگزار شد.

وی اظهار کرد: از ساعات اولیه که لرزش‌ها در شهرستان آغاز شد بلافاصله ستاد بحران تشکیل و کلیه نیروها به صورت آماده‌باش در آمده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تایباد افزود: در این جلسه علاوه بر تعطیلی مدارس در دو نوبت صبح و عصر امروز و صبح فردا، کلیه تالارهای پذیرایی سالن‌ها و اماکن ورزشی شهرستان نیز برای امروز تعطیل شد.

 رضایی اعلام کرد: با هماهنگی جهاد کشاورزی نان مصرفی مردم تأمین می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست. همچنین پخت نانوایی‌ها در شیفت عصر و امشب افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به تمهیدات انجام شده در خصوص ارائه خدمات و رفع مشکلات به وجود آمده براثر زلزله امروز، بیان کرد: قطعی برق در محدوده شهر کاریز رخ داد که در حال رفع شدن است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تایباد تصریح کرد: کلیه ماشین‌آلات شهرداری نیز آماده‌باش کامل دارند و اگر در صورت نیاز مردم به پارک‌ها مراجعه کنند شهرداری آمادگی کامل جهت خدمات‌رسانی را دارد.

وی مطرح کرد: همچنین سه دستگاه تانکر بزرگ آب در مشهد ریزه آمادگی کامل جهت ارائه خدمات را دارد. برای اسکان مردم در صورت نیاز و ادامه‌دار شدن لرزش‌ها ۶ سالن ورزشی آمادگی کامل برای ارائه خدمات و اسکان را دارند.

رضایی بیان کرد: با توجه به فاصله کم تایباد به مرکز زلزله، کلیه مراکز درمانی در آماده‌باش کامل هستند، در پارک‌ها آب شرب تأمین شده و بسیج در آمادگی کامل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha