• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402071509842
  • خبرنگار : 50039

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

کشف ۵۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

کشف ۵۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی استان گلستان برخورداری از نیروهای مؤمن و ولایتمدار را از مهمترین ویژگی‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: برقراری ۵۷۰ هزار تماس نشانگر اعتماد هموطنان به پلیس است.

سردار محمدسعید فاضل دادگر، صبح امروز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی استان گلستان، اظهار کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری، امروز نیروی انتظامی آبروی حاکمیت و هندسه امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح با ایمان قلبی و اقتدار، همیشه و در همه صحنه‌ها برای برقراری امنیت حاضر هستند، ادامه داد: حرکت در مسیر پلیس تراز اول انقلاب، امری لازم برای برقراری امنیت در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف بصیرت برای کارکنان نیروی انتظامی، افزود: راهبرد هوشمند در توسعه و تربیت نیروهای مسلح و فرآیندهای هوشمندسازی در طول سازمان و تعامل با دستگاه‌ها از دیگر برنامه‌هایی بوده که در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی با همه توان در همه مناطق شهری و روستایی در صحنه بوده و جانفشانی می‌کند، خاطرنشان کرد: برخورداری از نیروهای مؤمن، ولایتمدار، اخلاق گرا، غیرتمند و شجاع از دیگر ویژگی‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

کشف ۵۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

فاضل دادگر برقراری ۵۷۰ هزار تماس با پلیس از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون را نشانگر اعتماد هموطنان به فرزندان خود برشمرد و اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و احساس مسئولیت همه دستگاه‌های انتظامی و نظامی، «گلستان» یکی از استان‌های امن کشور بوده و این جای افتخار دارد که نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین‌کننده این امنیت است.

وی تعامل جمعی و تلاش خستگی ناپذیر سازمان اطلاعات انتظامی، پلیس آگاهی، پلیس فتا، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت اقتصادی، پلیس راه و راهور و دیگر دست اندرکاران بی‌ادعا که قدم در راه مجاهدات گذاشته‌اند را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: کشف ۹۵ درصدی پرونده‌های حوزه پلیس فتا، کاهش ۶ درصدی سرقت‌ها، کشف ۵ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری بیش از ۲ هزار نفر توزیع‌کننده خرد مواد مخدر، افزایش ۱۲۱ درصدی کشف کالای قاچاق، افزایش کشف ۴۴ درصدی پرونده‌های زمین خواری و جمع آوری ۶ هزار نفر معتاد، نمونه‌ای از اقدامات پلیس در استان از ابتدای سال جاری تاکنون است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم، رژه نیروهای نظامی و انتظامی گلستان با حضور «آیت الله سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و فرماندهان انتظامی و نظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha