• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402071509851
  • خبرنگار : 71575

شمسایی بعد از زدن ۱۸ گل به مالدیو: باید بهتر از این بازی کنیم!

شمسایی بعد از زدن ۱۸ گل به مالدیو: باید بهتر از این بازی کنیم!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید باید در بازی‌های آینده بهتر از دیدار با مالدیو عمل کنند و بهترین عملکرد تیم ملی فوتسال را شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از برتری ۱۸ بر ۲ برابر مالدیو در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ که در قرقیزستان در حال برگزاری است عنوان کرد: ما حریف را تحسین می‌کنیم و بازی خوبی را برابر ما انجام دادند. بازیکنان ما هم خوب بودند و تلاش زیادی کردند. ما سعی کردیم در این دیدار روی بسیاری از مشکلات خود کار کنیم و آن‌ها را حل کنیم.  ما برای حضور در بازی‌های بعدی و تورنمنت بعدی، باید خیلی بهتر از آن چه در این دیدار انجام دادیم، عمل کنیم و بازی بهتری را به نمایش بگذاریم.

وی درباره بازی با قرقیزستان و لبنان گفت: من اکنون می‌خواهم بازی این دو تیم را ببینم و نسبت به بازی فردا که با قرقیزستان داریم، برنامه‌ریزی کنم. هر چه جلوتر برویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود اما ما کار خود را می‌کنیم و با برنامه‌ریزی خود پیش خواهیم رفت.

سعید احمد عباسی که با زدن ۶ گل در این دیدار، بهترین بازیکن این دیدار شد، درباره این دیدار عنوان کرد: بازی خوبی بود. همیشه شروع کردن یک تورنمنت سخت است اما هر چه از زمان بازی گذشت، ما در این دیدار مسلط‌تر شدیم و بهتر بازی کردیم. خوردن ۲ گل از مالدیو برای تیم ایران خوب نیست. ما سعی می‌کنیم در مسابقات بعدی نقاط ضغف خود را برطرف کنیم و با قدرت بیش‌تری در ادامه این مسابقات به میدان رویم.

راس تیم ملی فوتسال درباره رقابت ایران با لبنان در این گروه گفت: هر بازی سختی‌های خاص خود را دارد و ما بازی به بازی پیش می‌رویم. لبنان بازیکنان باتجربه خود را به این مسابقات آورده است و طبیعتا برای گرفتن ۳ امتیاز به میدان خواهند آمد. کار برای ما کمی سخت می‌شود اما ما ایران هستیم و باید در هر تورنمنتی که در آسیا برگزار می‌شود، بهترین باشیم. ما سعی می‌کنیم در دو بازی آینده نیز بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha