• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402071509886
  • خبرنگار : 50214

فرماندار بهاباد:

نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم است

نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم است

ایسنا/یزد فرماندار بهاباد در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای فراجا، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم است وحمایت و تقویت پلیس، حمایت و تقویت امنیت کشور است.

«علیرضا تیموری» صبح امروز در این مراسم ضمن تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت، با بیان اینکه  امنیت مقدمه سلامت و رشد و پیشرفت است، گفت: توسعه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی بدون امنیت معنی ندارد.

وی با بیان این که افتخار نیروی انتظامی ما امروز سرباز ولایت بودن است، تصریح کرد: علی رغم شیطنت ها و تبلیغات سوء دشمنان و نقشه آنان در تضعیف نیروهای انتظامی، نه تنها از ارزش و اعتبار نیروهای انتظامی کاسته نشده بلکه آنان در کنار مردم و فدایی مردم بوده و تلاش در محافظت مردم در برابر آسیبها دارند.

فرماندار بیان کرد: نیروی انتظامی با همه چالش‌های سالهای گدشته با همت بلند و عزم و اراده و مردمی بودن و انگیزه‌های الهی در حین عزت و افتخار توانسته دین خود را به کشور ادا کند و باعث افتخار شود.

وی افزود: امیدواریم نیروی انتظانی با بررسی عملکرد خود در جهت ارتقای امنیت و مردمی بودن  از هوشیاری بیشتری در همه عرصه ها بیش از پیش تلاش کند.

تیموری با بیان این که امروز مردم و مسئولان قدردان مجاهدتها و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی‌ هستند، افزود: آمارها نشان از اعتماد کامل مردم به نیروهای نظامی و انتظامی دارد.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهاباد که شبانه روز برای امنیت و آرامش مردم تلاش میکنندد قدردانی کرد و افزود: عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان مطلوب و مورد اعتماد مردم است.

سرهنگ «حبیب عباسی» فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد نیز در سخنانی گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و قدرت و به یاری خدا و دعای خیر مردم و حمایت بی دریغانه مقام معظم رهبری، پاسدار ارزشهای انقلاب و حقوق مردم شریف میهن اسلامی است.

وی ضمن بیان شعار هفته فراجا با عنوان «شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار»، به ارائه آمار عملکرد در خصوص موفقیت های انتظامی شهرستان و نقش  اهمیت مشارکت آحاد مردم با پلیس در برقراری و تامین امنیت، پرداخت.

فرمانده انتظامی بهاباد با بیان این که در یکسال گذشته توسط نیروهای فراجا در شهرستان بیش از ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است، افزود: در همین مدت نیز تعداد ۶۰۰ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در شهرستان دستگیر شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر خاسته از مردم، متعلق به مردم و محل اطمینان و اعتماد مردم می باشد، گفت: همین جایگاه و پشتوانه مردمی ، امروز پلیس ما را الگو و موجب تمایز آن از پلیس سایر کشورها کرده است .

عباسی همچنین از صدور۲۰۰ گذرنامه طی سال جاری و تمدید ۸۰ مورد گذرنامه در ایام اربعین در بهاباد خبر داد و گفت: در حوزه کارهای خدماتی نیز در بخش های مختلف تخصصی و غیره خدمات مختلفی به مردم شهرستان ارائه شده است.

فرمانده انتظامی بهاباد با بیان این که در یک سال گذشته ۲۱۰۸ مورد صدور احکام قضائی داشته‌ایم، گفت: در همین مدت نیز توسط مامورین پلیس شهرستان  مقدار ۳۹ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha