• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402071509888
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدرسه ۶ کلاسه خیری امام علی دهستان انجیرلو بیله‌سوار افتتاح شد

مدرسه ۶ کلاسه خیری امام علی دهستان انجیرلو بیله‌سوار افتتاح شد

ایسنا/اردبیل به مناسبت هفته وحدت مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی امام علی روستای انجیرلو بیله‌سوار با زیربنای ۴۰۰مترمربع با افتتاح شد.

سید احد شیرین‌نژاد، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل ۱۵ مهر در این مراسم که با حضور فرماندار، مسئولان شهرستانی و دانش‌آموزان این دهستان برگزار شد، گفت: مدرسه شش کلاسه امام علی (ع) دهستان انجیرلو که از اعتبارات محرومیت‌زدایی شروع شده بود به همت خیر محترم امیرهادی انصاری و مؤسسه خیریه موج مهربانی تکمیل شد.

وی افزود: این پروژه شش کلاسه شامل اتاق دبیران و مدیر، سرویس بهداشتی دبیران و دانش‌آموزان و نمازخانه است.

شیرین نژاد خاطرنشان کرد: به کمک خیرین محترم توانسته‌ایم میانگین سرانه آموزشی روستایی را به حد قابل‌قبولی برسانیم، بااین‌حال نیازمند کمک خیرین مدرسه‌ساز در احداث مدارس شهری هستیم.

سرپرست نوسازی مدارس استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۵۰ پروژه فعال در سطح استان داریم که سهم شهرستان بیله‌سوار از این تعداد نزدیک ۲۰ پروژه است که برای این شهرستان بی‌سابقه است.

چهل و چهارمین مدرسه مؤسسه موج مهربانی افتتاح شد

مدیرعامل این مؤسسه خیریه ضمن تشکر از خیر محترم گفت: به فرموده مقام معظم رهبری در راستای عدالت آموزشی امید بر آن است که در استان اردبیل همکاری‌های بیشتری داشته باشیم.

الطافی خاطرنشان کرد: به دلیل آمار پایین میانگین سرانه آموزشی شهرستان اردبیل به نسبت میانگین سرانه آموزشی کشوری پس از بازدید از دو مدرسه تخریبی و هماهنگی با خیر محترم امیر هادی انصاری کلنگ‌زنی یک مدرسه ۶ کلاسه انجام خواهد شد.

وی افزود: این مدرسه چهل و چهارمین مدرسه این مؤسسه خواهد بود. همچنین این مؤسسه ۱۵ هزار دانش‌آموز را بورسیه تحصیلی و در بیش از ۱۰۰۰ مدرسه تعمیر، مرمت، تجهیز و رنگ‌آمیزی انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha