• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402071509905
  • خبرنگار : 50237

همزمان با کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان؛

جهیزیه‌های اهدایی همدان به ۳۵۳۵ سری رسید

جهیزیه‌های اهدایی همدان به ۳۵۳۵ سری رسید

ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در راستای آماده‌سازی جهیزیه برای مددجویان از دو سال قبل برنامه‌هایی پیش‌بینی شده بود که امروز با آماده‌سازی این ۸۰۰ جهیزیه، تعداد جهیزیه‌های اهدایی همدان به ۳۵۳۵ سری می‌رسد.

سردار مظاهر مجیدی شنبه ۱۵ مهر در آیین توزیع جهیزیه نوعروسان استان همدان، اهدایی مقام معظم رهبری همزمان با دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان، 
با بیان اینکه در ایستگاه آخر کنگره بوده و مقدمات اجلاسیه آماده شده است، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان همدان در این دوسالی که برای برگزاری کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید مأموریت داشتیم، خدمات زیادی در سطح استان انجام داده است.

وی افزود: یکی از افتخاراتی که بسیج سازندگی دارد، این است که در راستای خدمت‌رسانی به مردم به عنوان یکی از اولویت‌های مشخص شده برای کنگره‌ها، تلاش‌های زیادی انجام داده است، بعضی مواقع مطرح می‌شود به کارهایی که دیگران می‌توانند انجام دهند مانند پیمانکاری، سازندگی و محرومیت‌زدایی ورود پیدا کرده‌ایم اما در استان همدان پروژه‌هایی به وسیله سپاه و بسیج سازندگی درحال ساخت است که پیمانکاران دیگر یا قادر نیستند یا قصد وارد شدن به آنها را ندارند.

مجیدی بیان کرد: جهاد آبرسانی یکی از برنامه‌های اصلی سپاه و نظام برای رفع مشکلات حوزه آب است و در استان همدان پروژه آبرسانی در اولویت بالا قرار داده شده و ۱۰ها پروژه در حال انجام بوده و پیشرفت ما نسبت به کشور ۷۰ درصد است و در تلاش برای پیشبرد این پروژه‌ها هستیم.

فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه ۸۰۰ مسکن با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) آماده شده و در حال بهره‌برداری است، گفت: در راستای آماده‌سازی جهیزیه برای مددجویان از دو سال قبل برنامه‌هایی پیش‌بینی شده بود که  امروز با آماده‌سازی این ۸۰۰ سری، تعداد جهیزیه‌های اهدایی همدان به ۳۵۳۵ جهیزیه می‌رسد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در زمینه ساخت مدارس نیز گام‌های خوبی برداشته است، مطرح کرد: بسیج سازندگی در بحث خدمت‌رسانی به مردم توان گذاشته و کارهای بزرگی در استان همدان انجام داده و سپاه با کمک سازندگی در تلاش است در قسمت‌های مختلف وظیفه و رسالت خود را انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha