• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402071509963
  • خبرنگار : 71533

واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» در صحن دانشگاه‌های تهران

واکنش به عملیات «طوفان الاقصی» در صحن دانشگاه‌های تهران

جمعی از دانشجویان بسیج دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، شریف، علامه و علم و صنعت با برپایی تجمعاتی در صحن دانشگاه از نتایج عملیات «طوفان الاقصی» حمایت کردند.

به گزارش ایسنا، فرمانده شاخه نظامی حماس صبح شنبه (۱۵ مهر) و پس از حملات گسترده راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی در اطراف غزه، آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام کرد. عملیاتی که تاکنون به کشته‌شدن ۴۰ صهیونیست و مجروح‌شدن ۷۵۰ نفر منجر شده است. روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نیز به نقل از منابع فلسطینی خبر داده در پی این عملیات تاکنون ۵۳ اسرائیلی به اسارت نیروهای مقاومت درآمده‌ و به غزه منتقل شده‌اند.

پس از انتشار اخبار عملیات «طوفان الاقصی» جمعی از دانشجویان بسیج دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با برپایی جشن به استقبال از عملیات «طوفان الاقصی» رفتند. در دانشگاه امیرکبیر و صنعتی شریف نیز جمعی از دانشجویان با پخش شیرینی خوشحالی خود را از نتایج این عملیات نشان دادند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های علامه طباطبایی و علم و صنعت نیز در اقدامی مشابه با تجمع در صحن دانشگاه و سردادن شعارهایی از عملیات امروز گردان‌های «شهید عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس در سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

ساعت ۱۷ عصر امروز نیز جمعی از مردم و دانشجویان در واکنش به انجام عملیات گروه‌های مقاومت مقابل سفارت فلسطین در تهران تجمع می‌کنند. معاون امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور هم اعلام کرده است: مردم این پیروزی را در میادین اصلی شهرهای کشور جشن می‌گیرند و مردم تهران هم در مساجد محوری و میدان فلسطین جشن پیروزی برگزار می‌کنند.

در پی عملیات مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه غلاف غزه، رسانه‌های صهیونیستی از تسلط نیروهای مقاومت فلسطین بر هفت شهرک در اطراف غزه خبر داده و گفته‌اند نیروهای ویژه این رژیم در تلاش برای کنترل بر این مناطق هستند. وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم در سراسر سرزمین‌های اشغالی وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده است. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده که در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه، ۱۶۱ نفر به شهادت رسیده و حدود ۱۰۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha