• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402071510072
  • خبرنگار : 50441

ثبت نخستین شکست نماینده شیراز در خانه

ثبت نخستین شکست نماینده شیراز در خانه

ایسنا/فارس تیم تازه تأسیس فوتبال شیراز، اولین شکست تاریخ خود را در خانه متحمل شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، تیم شهر راز شیراز در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز، ۱۵ مهرماه در ورزشگاه حافظیه میزبان چادرملو اردکان یزد بود. دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که چادرملو با ده امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت و شهر راز با یک امتیاز کمتر، چهارم بود.

نکته منفی که پیش از شروع مسابقه به چشم می‌آمد، استقبال بسیار اندک تماشاگران بود که تعدادشان از ۵٠٠ نفر تجاوز نمی‌کرد.

ترکیب شهرراز شیراز شامل مهرداد بشاگردی، محمد قنبری، حسین فاضلی، رضا آقابابایی، میلاد غریبی، محمد کاظمی، مجید بهروزی، روح الله صفویان پور، محمدرضا فیروززاده کمال‌الدین نیک خوی، پیمان نامور. سرمربی ستار زارع و ترکیب چادرملو اردکان شامل حجت صدقی، سیروس صادقیان، محمد بختیاری، علی رستمی، علی طاهران، رضا محمودآبادی، محمدابراهیم رضازاده، سعید محمدی‌فر، رامین داوودی، امیرحسین خدامرادی و سید علی یحیی‌زاده. سرمربی محمدسعید اخباری بود.

در دقیقه ۱۹ این دیدار امیرحسین خدامرادی با یک ضربه دقیق و زمینی توپ را به گوشه دروازه شهر راز شیراز فرستاد تا دومین گل خورده این تیم در این فصل به ثبت برسد.

شاگردان ستار زارع برای جبران گل خورده، تا پایان بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما استفاده از تاکتیک ارسال از جناحین، بارها توسط مدافعان چادرملو خنثی شد و در پایان نماینده شیراز بازنده میدان شد.

به این ترتیب شهر راز شیراز با ۹ امتیاز و یک پله سقوط، در رتبه پنجم جدول ایستاد و باید منتظر سایر نتایج هفته ششم بماند. اما چادرملو با ۱۳ امتیاز، موقتا به رتبه دوم جدول صعود کرد.

سرمربی چادرملو پس از این پیروزی در کنفرانس خبری گفت: من سه بازی از تیم شهرراز را دیده بودم. تیم بسیار خوبی که سعی کردیم آنها را خوب آنالیز کنیم و هم قسم بودیم که پیروز شویم.

سعید اخباری افزود: بازی را با پرس پرفشار شروع کردیم و خیلی زود به نتیجه رسیدیم. نیمه دوم مجبور شدیم عقب بکشیم و موفق شدیم موقعیتی به حریف ندهیم.

وی در پایان گفت: تبریک می‌گویم به بازیکنانم که با غیرت جنگیدند اما از حالا باید به فکر دو بازی متوالی خارج از خانه باشیم.

سرمربی شهر راز اما صحبت خود را با انتقاد از داور مسابقه آغاز کرد و گفت: فکر می‌کنم داور بازی می‌توانست بهتر سوت بزند. شاید اشتباه فاحشی نداشت اما با سوت‌های زیاد در میانه میدان، بازی را از جریان انداخت.

ستار زارع افزود: تیم چادرملو علی‌رغم هزینه‌های زیادی که انجام داده و مدعی جدی صعود است، اما در نیمه دوم کاملا در خط دفاع تجمع کرد و شاهد بازی در حد و اندازه یک تیم مدعی در این تیم نبودیم.

وی در پایان گفت: ما دو بازی سخت پیش‌رو داریم. باید این شکست را فراموش کنیم و به فکر جبران در بازی‌های آینده باشیم.

به گزارش ایسنا، هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۱۶ و ۱۷ مهر با برگزاری ۶ مسابقه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha