• شنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402071510106
  • خبرنگار : 50237

حضور پررنگ ناشران تخصصی کتاب دفاع‌ مقدس در نمایشگاه

حضور پررنگ ناشران تخصصی کتاب دفاع‌ مقدس در نمایشگاه

ایسنا/همدان مسئول سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس نزدیک به ۱۰ نشست تخصصی برگزار خواهد شد، اعلام کرد: ناشران تخصصی و ملی کتاب دفاع مقدس امسال در نمایشگاه ملی حضوری پررنگ دارند که ارزش‌های دفاع مقدس را در قالب کتاب به نسل جدید ارائه می‌کنند.

سردار عبدالرضا آزادی عصر شنبه ۱۵ مهر در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همزمان با کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان، با بیان اینکه به برکت دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان شهیدپرور همدان شاهد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در استان فرهنگ، تمدن،جهاد، ایثار و شهادت هستیم، اظهار کرد: ناشران تخصصی و ملی کتاب دفاع مقدس امسال در نمایشگاه ملی حضوری پررنگ دارند که ارزش‌های دفاع مقدس را در قالب کتاب به نسل جدید ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ ناشر حضور دارند و نزدیک به ۷۰۰۰ عنوان کتاب به نمایش گذاشته شده که اتفاقی نادر و کم نظیر و پررنگ‌تر از یازدهمین نمایشگاه ملی این حوزه است، افزود: در این نمایشگاه نزدیک به ۱۰ نشست تخصصی برگزار خواهد شد و غرفه ویژه ای از آثار تقریظ شده مقام معظم رهبری برپا شده است.

مسئول سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه بعضی از این کتاب‌های دفاع مقدس به بیش از ۱۵ زبان دنیا ترجمه شده که در اینجا به نمایش گذاشته شده است، اضافه کرد: دفاع مقدس یک گنج بوده و یکی از عرصه هایی که می توان ادعا کرد می تواند این گنج را استخراج کرده و در معرض دید نسل جدید و آینده ساز قرار دهد، کتاب و ادبیات بوده که در این سال ها از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

آزادی با اشاره سخنان مقام معظم رهبری درباره اینکه استان همدان در حوزه کتاب و ادبیات دفاع مقدس سرآمد است، ادامه داد: از تلاش نویسندگان در این سال‌ها برای نشر آثار شهدا و دفاع مقدس در استان و سطح ملی تشکر می کنیم و در این نمایشگاه در معرض دید مردم قرار دارد.

وی در پایان گفت: از مسئولان و مردم استان همدان درخواست می کنم که از دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بازدید کرده و اسباب دلگرمی ناشران و نویسندگان فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha