• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402071610372
  • منبع : دانشگاه علامه طباطبایی

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی:

پیروزی نزدیک است

پیروزی نزدیک است

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه ای تصریح کرد که دشمنان اسلام بدانند تا زمانی که اسرائیل سفاک به معنای حقیقی کلمه از روی زمین محو نشود، روز و شب خود را با کابوس فرزندان مقاومت سر خواهند کرد .

به گزارش ایسنا متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سلام ما بر شهیدان مقاومت
سلام ما بر خواهران و برادران مجاهد مسلمان
و سلام ما بر نصرت قریب و قطعی الهی

حرکت مجاهدانه شیر مردان مقاومت در سرزمین های اشغالی مهر باطلی است بر ادعای پوچ کسانی که به مرور زمان، مسئله فلسطین را از یادها برده و گمان کردند که نظام پیشین قدرت به قوت خود پابرجاست. زباله دان تاریخ مملو از مستکبرینی است که به دست مستضعفان عالم ذلت‌مندانه به فراموشی سپرده شدند؛ و این بار قرعه به نام رژیم کودک‌کش افتاد!
مسئله فلسطین مسئله اسلام و کلید حل ظهور حضرت حجت(عج) است. امروز چشمان مست مردم آزاده جهان در حالی به تصاویر قدس شریف دوخته شده است، که جهاد در رکاب امام حاضر را دور و بعید بر خود نمی‌بینند و مشتاق قربانی کردن پست‌ترین انسان ها به قدم های منتقم آل الله، حضرت ولی عصر(عج) هستند.
دشمنان اسلام بدانند تا زمانی که اسرائیل سفاک به معنای حقیقی کلمه از روی زمین محو نشود، روز و شب خود را با کابوس فرزندان مقاومت سر خواهند کرد و بایستی به فرزندان خود مشق فرار بیاموزند.
به راستی که این سنت الهی است تا در میان فتنه‌ها و ابتلائات با این چُنین فتحی دوباره امت را زیر علم استکبار ستیزی گرد آورد و خونی تازه به رگ‌های مجاهدین تزریق کند. اتحاد امروز فرزندان مقاومت مرهون سال‌ها مجاهدت زنان و مردانی است که مورد ظلم شیطان بزرگ و دست نشاندگانش قرار گرفتند.
تمام کشورهای عربی که رویای سیاه و پوچ عادی سازی روابط با چنین رژیم سفاکی را دارند بدانند خود را در مقابل این وحدت قرار داده و به عنوان دشمن درجه یک اسلام و فلسطین مفروض خواهند شد.
اگر فکر به منافع ایشان را به عادی سازی سوق می‌دهد آگاه باشند که اراده این موج بی بدیل، تمامی منافع را کنار خواهد زد و دشمنان اسلام را به خاک ذلت خواهد نشاند.
برادران فلسطینی ما بدانند پیروزی نزدیک است و صدای خس خس نفس‌های صهیونیسم به گوش جهانیان رسیده است. فرزندان ایرانی جبهه مقاومت امروز با اقتدا به رهبر شیعیان جهان و الگو برداری از سردار عزیز اسلام، حاج قاسم سلیمانی ، همانند دیگر جبهه‌های مقاومت در این کارزار نیز احساس مسئولیت کرده و جانبازی خویش را به محضر حضرت ولی عصر (عج) اعلام می‌کنند تا در صورت اذن حضور، خواب خوش را بر حرامیان حرام کنند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha