• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402071610469
  • خبرنگار : 50635

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان:

جهاد سازندگی بستر بروز استعدادهای زیادی را فراهم کرد

جهاد سازندگی بستر بروز استعدادهای زیادی را فراهم کرد

ایسنا/هرمزگان رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: جهاد سازندگی بستر بروز استعدادهای زیادی را فراهم کرد.

عباس مویدی صبح امروز، ۱۶ مهر در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی که در سالم اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: اوایل انقلاب اسلامی نهادهای انقلابی و فرهنگی متعددی در مدل حکمرانی امام خمینی (ره) که برگرفته از درک اسلامی بود شکل گرفت که یکی از آن‌ها جهاد سازندگی بود.

وی، با اشاره به لقب سنگرسازان بی‌سنگر به فعالان جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی بر کشور حادث شد و حضور جوانان انقلابی در نهادی رسمی و دولتی به نام جهاد سازندگی باعث بروز و ظهور استعدادهای زیادی در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس شد یعنی می‌توان گفت که جهاد سازندگی بستر بروز استعدادهای زیادی را فراهم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، بیان کرد: از تلاش‌های 6 ساله حاج آقای شریفی قدردانی می‌کنم و انصافا اقدامات بسیار بزرگی در دوره مدیریت ایشان رقم خورد و به عنوان پدر معنوی سازمان همواره یاور مدیران برای تحقق اهداف سازمانی بوده‌اند.

مویدی، با اشاره به رخ دادن حوادث غیرمترقبه، تشریح کرد: حاج آقا شریفی در مواقع بحران مانند تمام کارکنان داخل میدان بودند و تا بهبود اوضاع، منطقه را ترک نمی‌کردند و با تمام توان و فارغ از جایگاهشان در حال خدمت‌رسانی بودند که نشان از روحیه معنوی والای ایشان دارد.

حجت‌الاسلام روح‌الله رحمانی‌مهر، ظهر امروز (شانزدهم مهرماه) در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد،  استان هرمزگان را یک الگو در برگزاری مراسم‌های تودیع و معارفه دانست و اظهار کرد: در استانی از کشور موردی وجود نداشت که خود مسئول پیگیری جایگزینی نیروی جوان به جای خود باشد که این مسئله بسیار قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: یک روز کشور دچار جنگ تحمیلی بود که به خوبی از پس آن بر آمدیم و کشورهای دشمن را سر جای خود نشاندیم که نتیجه آن بیداری اسلامی و مستضعفین بود چراکه اکنون بسیاری از کشورها در برابر کشورهای غاصب با قدرت‌های پوشالی صف کشیده‌اند.

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، دشمن پس از ناکامی از جنگ، اقتصاد را هدف قرار داد، بیان کرد: پس از اقتصاد، دشمن به سراغ امنیت غذایی کشور رفته است که باید آگاه بود. از اهمیت موضوع همین بس که 70 درصد از بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی چندماه گذشته ایشان مربوط به وزارت جهاد کشاورزی بود چراکه دشمن تمام تلاش خود را برای به خطر انداختن امنیت غذایی کشور گرفته است به همین جهت است که تمام ارکان وزارت‌خانه باید تمام تلاش خود را برای تامین امنیت غذایی کشور به کار گیرند.

رحمانی‌مهر بیان کرد: مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد استان سرباز نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان است و تمام مطالبات ایشان را در استان پیگیری کنند و برای حل آن‌ها چاره راه‌کار ارائه دهند.

رئیس شورای کانون جهادگران جهاد سازندگی استان هرمزگان گفت: حاج آقا شرفی دارای روحیه مشارکتی و فعالیت جمعی بودند.

محسن عسکری زاده ظهر امروز (شانزدهم مهرماه) در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: حاج آقا شرفی برگرفته از شعار و شعور جهاد سازندگی «همه با هم، جهاد سازندگی» دارای روحیه مشارکتی و فعالی جمعی بودند و برای پیشبرد امور اقشار مختلف از جمله انجمن‌ها، کشاورزان، بانوان، دامداران و ... را دخالت می دادند.

وی، با اشاره به خصوصیات مسئول دفتر سابق نمایندگی ولی فقی در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، عنوان کرد: ارتباط مطلوب با عموم مردم و جلب رضایتمندی مردم یکی دیگر از ویژگی‌های مطلوب او بود که باعث ثبت عملکرد بسیار مناسب در دوره 6 ساله مدیریت او بود.

رئیس شورای کانون جهادگران جهاد سازندگی استان هرمزگان افزود: پرهیز از افراط و تفریط در مسائل سیاسی از دیگر ویژگی‌های برتر حاج آقای شرفی است و می‌توان گفت ایشان همواره در  راه ولایت و امامت گام بر می‌دارند و به مسائل حاشیه‌ای سیاسی توجه ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha