• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402071610474
  • خبرنگار : 71415

وزیر دفاع اسبق آمریکا:‌ شکست اطلاعاتی اسرائیل پیامدهای دامنه‌دار خواهد داشت

وزیر دفاع اسبق آمریکا:‌ شکست اطلاعاتی اسرائیل پیامدهای دامنه‌دار خواهد داشت

وزیر دفاع اسبق آمریکا عملیات برق آسای فلسطینی‌ها علیه رژیم صهیونیستی را یک شکست اطلاعاتی خوانده و پیش‌بینی کرد که این اتفاق پیامدهای دامنه دار پایداری خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، مارک اسپر، وزیر دفاع اسبق آمریکا در مصاحبه‌ با شبکه فاکس نیوز گفت: «این یک اتفاق غافلگیر کننده بود که کاملا اسرائیلی‌ها را غافلگیر ساخت. شما هیچ چیز نمی‌توانید بگویید اما این یک شکست اطلاعاتی بود.»

مارک اسپر اضافه کرد: «فکر می‌کنم در عرصه میدانی با یک وضعیت تاکتیکی که هم برای شهروندان اسرائیلی و هم برای ارتش اسرائیل غم انگیز و وحشتناک است سر و کار داریم. اما چنین شکستی تاثیراتی دامنه‌دار را در چندین جهت خواهد داشت.»

وزیر دفاع اسبق آمریکا همچنین گفت، اینکه رخداد اخیر باعث شود اسرائیلی‌ها رو به حمایت از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیاورند یا فروپاشی دولت او را موجب شود، نامشخص است.

اسپر اظهار کرد: «این هم یکی از تاثیرات این اتفاق است که تاکنون مورد بحث قرار نگرفته است.»

به نوشته پایگاه هیل، نتانیاهو روز شنبه بعد از عملیات برق‌آسای نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی از جمله با موج حملات موشکی و پیشروی نیروهای مقاومت در اراضی اشغالی، علیه گروه حماس اعلام جنگ کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس تایید کرد که حماس در جریان این حمله چند غیرنظامی و سرباز صهیونیستی را اسیر کرده است.

طبق اعلام مقامات فلسطینی و گزارش رسانه‌های صهیونیستی تاکنون در جریان درگیری‌های نیروهای مقاومت و صهیونیستها ‌۲۳۲ فلسطینی شهید شدند و دست کم ۳۰۰ اسرائیلی نیز کشته شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۷ ۰۱:۱۷

یک چیزو نباید فراموش کرد که هم ایالات متحده آمریکا و هم اسرائیل دارای سلاح هسته‌ای هستند و مسلما برای بقای خودشون ازش استفاده خواهند کرد