• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402071610684
  • خبرنگار : 71234

حیدری خبر داد

ابوشریف ابعاد عملیات طوفان الاقصی را در کمیسیون امنیت ملی تشریح کرد

ابوشریف ابعاد عملیات طوفان الاقصی را در کمیسیون امنیت ملی تشریح کرد

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که آقای ابوشریف ابعاد عملیات طوفان الاقصی و تاثیرات عملیات بر پیکره رژیم صهیونیستی و دستاوردهای آن را تشریح کرد.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه فوق‌العاده امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه درباره تحولات اخیر فلسطین و با حضور ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و مسئولانی از وزارت خارجه و سایر دستگاه‌های مربوطه تشکیل شد؛ در این جلسه آخرین وضعیت سرزمین‌های اشغالی مطرح شد و اینکه توضیحات زیادی از این عملیات به دست آمده است.

وی با بیان اینکه در این جلسه ابعاد مختلف و میدانی عملیات بررسی شد افزود: خوشبختانه توفیقاتی حاصل شده که نتیجه تجارب گذشته و ترکیب تمام موارد اطلاعاتی، امنیتی، حفاظتی و نظامی بوده که نسبت به عملیات گذشته متفاوت بوده است. چون این اقدام در شرایطی رخ داد که غزه از شش جهت زمین، هوا، دریا، شمال، جنوب، غرب و شرق در محاصره کامل بوده است. هر دقیقه شش موشک به سمت اشغالگران شلیک شده که کار بسیار بی‌نظیری است.

حیدری ادامه داد: با توجه به اینکه ۷۰۰۰ نفر از مردم فلسطین اسیر رژیم صهیونیستی هستند، قطعا تعداد دستگیری‌های بعد از عملیات از رژیم می‌تواند برای تبادل کل اسرای فلسطینی موثر باشد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه کشورهای مختلفی از اقدام جریان مقاومت در فلسطین حمایت کردند، افزود: رژیم صهیونیستی از نظر داخلی به هم خورده و مردم صهیونیست‌ها شدیدا منتقد دولت و ارتش اسرائیل هستند.

حیدری با اشاره به توضیحات ابوشریف گفت: ابوشریف ابعاد عملیات و تاثیر آن بر پیکره رژیم صهیونیستی و دستاوردها را تشریح کرد؛ این اولین تجربه عملیات ترکیبی شامل اطلاعات، ضد اطلاعات، جاسوسی و همه آنهایی است که در گذشته تجربه کرده‌اند که به این شکل نبوده است.

وی افزود: این عملیات ترکیبی موفقیت آمیز بود و دستاوردهای آن در آینده از نظر سیاسی و راهبردی مشخص می‌شود. همین الان هم برخی کشورهای غربی که قبلا حمایت می‌کردند، درخواست آتش بست داشته که این خودش نتیجه برتری جریان مقاومت در فلسطین است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha