• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402071610702
  • خبرنگار : 50214

نواختن زنگ همبستگی مدارس بهاباد در حمایت از طوفان الاقصی

نواختن زنگ همبستگی مدارس بهاباد در حمایت از طوفان الاقصی

ایسنا/یزد زنگ «همبستگی» به منظور حمایت از دانش‌آموزان فلسطینی همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان بهاباد نواخته شد.

به منظور حمایت از مقاومت فلسطین و اعلام همبستگی با دانش‌آموزان مظلوم و بی‌پناه فلسطینی، امروز یک‌شنبه شانزدهم مهرماه همزمان با سراسر کشور زنگ «همبستگی» در تمام مدارس بهاباد نواخته شد.

«علیرضا تیموری» فرماندار بهاباد در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان در دبیرستان پسرانه ابن سینای بهاباد به صورت نمادین برگزار شد، عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی را تبریک گفت و افزود: این پیروزی غرورآفرین نویدبخش نابودی رژیم صهیونسیتی خواهد بود و هشداری جدی به همه سازشکاران در منطقه است.

وی بیان کرد: اقتدار و قدرت امروز جبهه‌ مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرماندار بهاباد با بیان این که امروز رژیم غاصب اسرائیل از زمین، زیر زمین، دریا، هوا، غزه و کرانه باختری توسط جبهه مقاومت مورد هدف قرار گرفته است، ابراز کرد: امروز در دبیرستان پسرانه ابن سینای بهاباد گردهم آمدیم تا به یاد دانش‌آموزان فلسطینی اعلام کنیم در این شادی ما نیز شادیم، در این پیروزی سهیم هستیم و برای پیروزی نهایی شما دعا می‌کنیم.

تیموری با بیان این که پیروزی غرورآفرین مردم فلسطین نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است، افزود: پیروزی ارزشمند جبهه مقاومت نشان داد که رژیم صهیونیستی رو به افول است.

در پایان این مراسم زنگ همبستگی با دانش‌آموزان فلسطین و نوار غزه در این دبیرستان به صدا درآمد و دانش‌آموزان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، حمایت قاطع خود را از عملیات طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین و دانش آموزان غزه اعلام کردند.

نواختن زنگ همبستگی مدارس بهاباد در حمایت از طوفان الاقصی

نواختن زنگ همبستگی مدارس بهاباد در حمایت از طوفان الاقصی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha