• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1402071610731
  • خبرنگار : 71290

نماینده جنبش حماس در تهران در گفت‌وگو با ایسنا تشریح کرد

مهمترین پیام عملیات طوفان‌الاقصی

مهمترین پیام عملیات طوفان‌الاقصی

نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تهران خاطرنشان کرد: مهمترین پیام عملیات طوفان الاقصی به برخی کشورها و رژیم منطقه بود که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند. 

خالد القدومی در گفت‌وگو با ایسنا در تحلیل خود از عملیات طوفان‌الاقصی گفت: امروز شاهد اتفاقات تاریخی در فلسطین هستیم، مقاومت غزه و این مردم دلیر و شجاع که در محاصره و شرایط سختی قرار دارند، آن هم در شرایطی که تمام نیروهای استکبار جهانی مانند آمریکا و اروپا پشت رژیم صهیونیستی هستند و تجهیزات نوین جنگی دارند، توانست دشمن را غافلگیر کند و با حمله سنگین، سیستم اطلاعاتی این رژیم را شکست دهد. 
وی تصریح کرد: روز گذشته مجاهدین ما به سمت مناطق اشغالی فلسطین و شهرک‌های صهیونیستی رفتند و حدود 50 پست یا جایگاه نظامی و شهرک‌نشینان را هدف قرار دادند و اکنون در مناطق بسیاری پرچم آزادی و عزت فلسطین را بر افراشتند. 
نماینده جنبش حماس در تهران همچنین گفت: مقاومت فلسطین با شعار القدس و الاقصی جنگ طوفان الاقصی را آغاز کردند و به نام شهدا و مجاهدینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی قرار دارند و اهانت‌هایی که به مقدسات ما کرده اند، این عملیات را آغاز کردند. 
القدومی افزود: دنیا حرف ما را نشنید و عدالت و انصاف در حق مردم ما برقرار نشد، لذا رهبر مقاومت فلسطینی گردان‌های القسام با این پیام محکم و واضحی را به دشمن داد. 
وی اظهار داشت: خوشبختانه امروز طبق آنچه رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرده‌اند بیش از 750 اسرائیلی اعم از سربازان و غیر نظامیان به دست نیروهای مقاومت اسیر شده‌اند و به گفته سخنگوی رسمی گردان‌های القسام این صهیونیست‌ها به مکان‌های محفوظ داخل غزه منتقل شده‌اند و خرسندیم که به زودی آن‌هایی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند آزاد شوند. 
نماینده جنبش حماس در تهران تصریح کرد: طبق آمار رسمی حدود 500 صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و در همان ساعات اولیه حدود 5 هزار موشک توسط مقاومت شلیک شده است حتی رژیم صهیونیستی تصور نمی‌کرد مقاومت فلسطین چنین توانایی داشته باشد.
القدومی خاطرنشان کرد: این عملیات پیام‌های متعددی داشت از جمله این که ما فلسطینیان صبر و حوصله کردیم اما سازمان ملل و جهانیان این حق ما را بر نگرداندند و چیزی جز بیانیه نبود،  لذا چنین عملیات و جنگی آغاز شد.
وی همچنین بیان کرد: پیام دیگر این عملیات به برخی کشورها و رژیم های منطقه که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند بود مبنی بر این که اسرائیل چنان ضعیف است که نمی‌تواند از شما حمایت کند و در نتیجه باید این خیانت و عادی سازی روابط متوقف شود، امیدوارم این عملیات ادامه یابد و ما در مقطع و مسیر جدی آزادی از نهر تا بحر و نابودی کامل رژیم صهیونیستی هستیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha