• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402071610981
  • خبرنگار : 71518

قنبرزاده: مشکل بازیکنان سپاهان حل شد

قنبرزاده: مشکل بازیکنان سپاهان حل شد

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره حل مشکل قرارداد دو بازیکن سپاهان توضیح داد.

به گزارش ایسنا، در آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (یک‌شنبه - ۱۶ مهر ۱۴۰۲) دو تیم فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی یک بر صفر در این دیدار بالاتر از استقلال به صدر جدول لیگ رسیدند.

منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات پس از این رقابت گفت: باتوجه به تمام پروتکل‌ها و با هماهنگی باشگاه پرسپولیس قرار است کاپ سوپرجام به باشگاه پرسپولیس اهدا شود.

او در خصوص مشکل ثبت قرارداد بازیکنان سپاهان و اعداد و رقم‌های اعلام شده گفت: به اندازه کافی صحبت شده است! دو بازیکنی که قراردادشان ثبت نشده بود، قرارداد را تعدیل و منطبق با دستورالعمل کم کردند. باتوجه به اینکه دستورالعمل اجرا شد مشکل دو بازیکن حل شد. توضیحات تکمیلی در رای کمیته انضباطی آمده و اجازه دهید من تفسیر نکنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۷ ۰۶:۵۴

این گونه رفتارهای این مسولان نه اینکه اعتماد مردم را بیشتر نمی کند که باعث تخریب چندگانه می شود هواداران و رقبا اگر مشکل قابل حل بود چرا این قدر سروصدا راه انداختید چرا امتیاز اینگونه کم کردید چرا قبل از بازی حساس آسیایی، الان همه میگویند اگر مشکل بود چرا همان موقع حل نشده چرا الان که یک آسیب جدی دیگر سپاهان از طرف مقامات سیاسی خورد بابد چنین اتفاقی می افتاد بازی نکردن الاتحاد بخاطر بودن تندیس سردار ، ممشات ، دخالت قاطی کردن همه با هم ، چرا شما عقلایی تصمیم نمی گیرید تا کی باید ملت از دست شما آسیب بخورند از طرف یک سپاهانی

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۷ ۰۹:۰۲

جمع کنین بابا بساط این فوتبال کثیف رو!

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۷ ۱۱:۲۷

به قول درویش دیگه سپاهان از مریخ کمک گرفته باشه مشخص شده که کی چیکارش ولی با این حرف ها بازم نمی‌توانند قهرمان شند