• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402071711095
  • خبرنگار : 50161

سرپرست بهزیستی استان زنجان:

سامانه‌های الکترونیکی در دسترس مددجویان بهزیستی استان زنجان است

سامانه‌های الکترونیکی در دسترس مددجویان بهزیستی استان زنجان است

ایسنا/زنجان سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: کلیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی می‌توانند بدون مراجعه به مراکز و مددکاران آخرین وضعیت خدمات دریافتی خود را در بستر دولت همراه USSD استعلام کنند.

روح‌اله خدابنده‌لو در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص نحوه استفاده از این سامانه گفت: جهت استفاده از این سامانه فرد با تلفن همراه خود می‌تواند یکی از شماره‌های *۴*۱۲۳# و یا *۴۴*۱۲۳# را شماره‌گیری کرده و سپس آخرین وضعیت مستمری، خدمات دریافتی، وضعیت کمیسیون پزشکی را مشاهده کند.

وی افزود: در این سامانه تاریخ و مبلغ آخرین مستمری ثبت شده، اطلاعات آخرین درخواست مستمری، کسورات مستمری و ثبت درخواست نوبت کمیته توانبخشی و تغییرات مرتبط با شماره حساب مستمری، ثبت و تغییر کدپستی محل اقامت در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول در خصوص مشاهده خدمات کمیسیون پزشکی بهزیستی در این سامانه، گفت: در بخش کمیسیون پزشکی نیز در صورت ثبت کمیسیون پزشکی برای فرد، دسترسی به تاریخ کمیسیون، نوع معلولیت و نیاز به صدور کارت معلولیت فراهم شده است.

خدابنده‌لو افزود: در بخش استعلام خدمات نیز در صورت دریافت کمک مالی و یا کمک غیرنقدی، تاریخ، مبلغ و زمان آن به نمایش گذاشته می‌شود.

سرپرست بهزیستی هدف از راه‌اندازی این سامانه را پایش مستمر خدمات و وضعیت جامعه هدف بهزیستی توسط خود مددجویان و همچنین از طریق بهزیستی عنوان کرد و گفت: از جمله مزایای این طرح تکریم ارباب رجوع، سهولت در خدمت‌رسانی به مردم، افزایش رضایت شهروندان، کاهش چشمگیر استفاده از کاغذ و بایگانی فیزیکی و ... است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا این اداره‌کل نیز با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت دسترسی به سامانه فوق و همچنین آموزشهای لازم به متولیان تعیین شده در هر حوزه اقدام به استفاده از سامانه مذکور کرده است و بهره‌برداری از این سامانه در ادارات ستادی و شهرستان‌ها فراهم شده و در حال خدمت رسانی است.

گفتنی است مددجویان تحت پوشش و عموم شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار بهزیستی استان زنجان به سایت zanjan.behzisti.ir و کانال پیام‌رسان بله به آدرس https://ble.ir/newsbehzisti مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha