• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402071711218
  • خبرنگار : 71402

وضعیت وخیم شهر صهیونیست‌نشین «سدیروت» در پی عملیات طوفان الاقصی

وضعیت وخیم شهر صهیونیست‌نشین «سدیروت» در پی عملیات طوفان الاقصی

به دنبال عملیات گسترده و غیرمنتظره نیروهای مقاومت، شهر صهیونیست‌نشین سدیروت در اراضی اشغالی که شاهد ادامه درگیری‌هاست، با وضعیت وخیمی مواجه است.

به گزارش ایسنا، یکی از ساکنان شهر سدیروت به دنبال عملیات «طوفان الاقصی» به شبکه صهیونیستی «کان» گفت که «آب و برق اینجا قطع شده و زندگی مثل عصر حجر است، احساس بسیار وحشتناکی است.»

این سکنه اراضی اشغالی گفت: ما از صبح دیروز هیچ چیز نداریم. از صدای انفجارها و تیراندازی‌ها ما اصلا نمی‌توانیم بخوابیم.

از طرفی در سومین روز عملیات مقاومت، در سدیروت تبادل آتش میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در جریان است و نظامیان در حال تحقیق روی این مساله هستند که آیا نفوذ از طریق تونل‌های مقاومت انجام شده است.

رسانه‌های صهیونیست‌ اعلام کردند، در میانه درگیری‌ها به شهرک‌نشینان در سدیروت دستور داده شده منازلشان را قفل کنند و در را به روی کسی باز نکنند.

رئیس شهرداری سدیروت هم گفت: از ساکنان خواسته‌ایم در منازلشان بمانند و در مصرف آب، مواد غذایی و برق با توجه به وضعیت امنیتی نامساعد صرفه‌جویی کنند.

درگیری‌ها در سومین روز از عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) علیه اشغالگران بین نیروهای رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در مناطقی در داخل اراضی اشغالی ادامه دارد و صهیونیست‌ها هم به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند که منجر به شهادت غیرنظامیان بی‌دفاع و تخریب منازل و مساجد می‌شود.

رسانه‌های صهیونیست اذعان کردند که در سومین روز جنگ هستند اما هیچ کنترلی تا الان نه در میدان و نه در «غلاف غزه» نداشته‌اند.

از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی تاکنون بیش از ۴۳۶ فلسطینی از جمله بیش از ۱۲۰ کودک و ۶۱ زن شهید شده‌اند. وزارت بهداشت غزه اعلام کرد، همچنین در این تجاوزات ۲۳۰۰ تن مجروح شده‌اند که شامل ۲۱۳ کودک و ۱۴۰ زن هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha