• دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402071711244
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

شرکت‌های تعاونی آذربایجان شرقی از ظرفیت بانک توسعه‌ استفاده کنند

شرکت‌های تعاونی آذربایجان شرقی از ظرفیت بانک توسعه‌ استفاده کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که شرکت‌های تعاونی استان باید از ظرفیت بانک توسعه‌ تعاون بهره لازم را ببرند، گفت: این بانک به عنوان تنها بانک تخصصی این بخش ظرفیت منحصربفرد بخش تعاون محسوب می‌شود.

حسین فتحی در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان، افزود: بهبود عملکرد این بانک در ماه‌های اخیر کاملا مشهود است و در حوزه تسهیلات‌های تکلیفی خوشبختانه در چند ماه اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است.

وی اظهار کرد: تلاش داریم تا در راستای حمایت از شرکت‌های تعاونی تامین نیاز و دانش بنیان بیش از پیش اقدام کنیم چرا که زمینه اشتغال فراوانی را فراهم می‌کنند و ارزش افزوده بالایی نیز در جامعه دارند.

در ابتدای این دیدار مسعود کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان به بیان گزارشی از فعالیت‌های‌ این بانک پرداخت و گفت: افزایش ۳۰ درصدی سپرده همزمان بوده با افزایش ارایه تسهیلات به مشتریان باعث شده است تا نسبت مصارف به منابع بیش از ۱۲۰ درصد در استان باشد، به عبارتی دیگر سرعت پرداخت تسهیلات از سرعت ورود منابع پیشی گرفته است.

وی با بیان این‌که تعامل روسای شعب در شهرستان‌ها با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها همواره مورد تاکید قرار گرفته است، اضافه کرد: بی شک دستیابی به سهم ۲۵ درصدی تعاون از اقتصاد کشور در سایه تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها فراهم می شود.

وی بیان کرد: از این حیث تمام شعب این بانک آمادگی دارند تا با ایجاد تعامل و همکاری با شرکت‌های تعاونی بستر توسعه آن‌ها را رقم زنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، در پایان این جلسه مقرر شد تفاهم نامه همکاری ما بین منعقد شود تا با اجرای آن برای معرفی شدگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تسهیلات پرداخت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha